19 Reacties

één maand geleden

Wat heeft je gyneacoloog geadviseerd toen zij hier achter kwamen?

één maand geleden

Reactie op GianneLee

Wat heeft je gyneacoloog geadviseerd toen zij hier achter kwamen?
Alleen ctg scan krijg ik.

één maand geleden

Reactie op Arianne105

Alleen ctg scan krijg ik.
Doordat ik schrok toen ze dat zei heb ik niet doorgevraagd heel stom.

één maand geleden

Dan bel je ze even voor meer uitleg

één maand geleden

Gewoon je ctg scan afwachten. Als ze het zorgwekkend vinden werd je wel direct doorverwezen neem ik aan. Mijn baby is ook klein en was met 32 weken 1500 gram dus soortgelijk. En met een kleine baby heb je ook minder vruchtwater.

één maand geleden

Reactie op Wonder2024november

Gewoon je ctg scan afwachten. Als ze het zorgwekkend vinden werd je wel dir ...
Dankjewel voor je ervaring en fijn dag je die deelt. Stelt me beetje gerust. Vandaag ctg scan gedaan en hartje klopt goed. Maandag moet ik weer een ctg scan gaan maken

één maand geleden

Reactie op Arianne105

Dankjewel voor je ervaring en fijn dag je die deelt. Stelt me beetje gerust ...
Wat fijn dat het goed klopt. Er wordt voor jullie gezorgd en goed in de gaten gehouden. Dat is het belangrijkste! 🙏🏼

één maand geleden

Reactie op Wonder2024november

Wat fijn dat het goed klopt. Er wordt voor jullie gezorgd en goed in de gat ...
Dankjewel❤️! Ja gelukkig zijn er controles hier. Ik vind het wel spannend, mocht ctg scan niet goed zijn volgende week of de baby groeit niet dan wordt de baby er wel uitgehaald😭

één maand geleden

Reactie op Arianne105

Dankjewel❤️! Ja gelukkig zijn er controles hier. Ik vind het wel spannend, ...
Gelukkig was de ctg vandaag goed! Dan kun je niet meer dan rustig aan doen en afwachten… Als ze de baby eerder willen halen, zal dat ook alleen maar zijn omdat dat het beste voor de baby is! En met deze termijn kunnen ze zich buiten de baarmoeder ook al goed redden. Sterkte!! Heel moeilijk als je niks kan doen en moet afwachten

één maand geleden

Reactie op Arianne105

Dankjewel❤️! Ja gelukkig zijn er controles hier. Ik vind het wel spannend, ...
Klopt, waarschijnlijk krijg je nu elke 2 weken een groeiecho om te kijken of je baby groeit. Die krijg ik ook! Ik had een beetje hetzelfde als jou, ik hoorde ook dat ze te klein was maar nu inmiddels al een maand onder controle en alles loopt gewoon goed. Ze is gewoon klein 😊

één maand geleden

Hier ook hetzelfde, te kleine baby en weinig vruchtwater. Nu 31w + 4 dagen. Vanaf nu wekelijks doppler en 2 wekelijks groei echo’s en over 4 weken ook weer een guo echo in het AMC ziekenhuis (die hadden we afgelopen week ook). Spannend allemaal, ik hoop dat het goed blijft gaat met onze baby’s in de buik! Ik slaap sinds dit nieuws super slecht en ben mega moe van de stress die het meebrengt😢

één maand geleden

Reactie op Sascha2024

Hier ook hetzelfde, te kleine baby en weinig vruchtwater. Nu 31w + 4 dagen. ...
Hoihoi ik ben nu 34 weken en 2 dagen kwamen ze uit op 1900. Ze gaven aan dat ik moet rusten pffff. Helaas hetzelfde hier ik moet nu ook wekelijks doppler en om de week groei echo. Ik ook slaap zo slecht en veel stress dit. Baby ligt ook in de stuit :(

één maand geleden

Zwanger van mijn derde en alle drie kleine baby's. Mijn tweede werd echter heel klein geschat waardoor ik ook iedere week een ctg scan moest (later om de paar dagen) en uiteindelijk met 37 weken ben bevallen via geplande keizersnede. Baby was groter dan verwacht met 2,4kg. Hij moest wel de eerste dagen in de couveuse blijven maar is nu een sterke 3 jarig.

één maand geleden

Lijkt me dat t ziekenhuis jou zegt wat te doen.. 🧐

één maand geleden

Reactie op Arianne105

Hoihoi ik ben nu 34 weken en 2 dagen kwamen ze uit op 1900. Ze gaven aan da ...
Ik ben bijna 36 weken en mijn baby is gister ook geschat op 1900. Al vanaf week 30 weet ik dat ze te klein is maar ze doet het goed. Probeer de stress een beetje van je af te gooien! Het komt allemaal wel goed ze houden je goed in de gaten 🫶🏼

één maand geleden

Sterkte gewenst! Snap je onzekerheid helemaal. Onze baby is ook klein en lopen ook in het ziekenhuis. Heb vertrouwen in de artsen.. de houden je goed in de gaten!🫶🏼

één maand geleden

Reactie op Arianne105

Hoihoi ik ben nu 34 weken en 2 dagen kwamen ze uit op 1900. Ze gaven aan da ...
Ohh wat spannend, hopelijk gaat het goed! Ik ben inmiddels bevallen, ik voelde de baby niet meer bewegen en hij is geboren met een spoedkeizersnede. Ze zagen dat mijn placenta voor een deel niet meer leefde / een infarct heeft gehad en daardoor is de baby nu zo klein. Hij is geboren met 33 + 1 dag en woog 1520 gram. Hij doet het nu super goed en ligt in een couveuse, hij had geen dag langer in mijn buik moeten zitten helaas

één maand geleden

Reactie op Sascha2024

Ohh wat spannend, hopelijk gaat het goed! Ik ben inmiddels bevallen, ik voe ...
Gefeliciteerd met jullie zoon! Zo fijn om te lezen dat alles nu goed gaat, de schrik zal er natuurlijk nog wel inzitten maar hij krijgt goede zorg.

één maand geleden

Reactie op Sascha2024

Ohh wat spannend, hopelijk gaat het goed! Ik ben inmiddels bevallen, ik voe ...
Zo! Dat zal wel even schrikken zijn geweest! Was het zomaar ineens dat je je zoon al even helemaal niet meer voelde bewegen? Hier wordt ik in de gaten gehouden vanwege kleine baby (p1,7) en minder beweging van de baby, want ik kan er geen pijl op trekken qua beweging. Dus ik ben extra alert, maar als ik jouw verhaal zo lees dan schrik ik wel echt. Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon. 🩵