6 Reacties

één maand geleden

Helemaal normaal. Er zijn er weinig die topfit en energiek zijn zonder enkele klacht. Probeer de rust te pakken als dat lukt. Hier een bekken wat naar de ratten is🤯, 3 kids en man op zee😅 Succes

één maand geleden

Ik voel me ook echt futloos… dikke enkels en voeten, voel me al paar dagen echt shitty… nog even volhouden 😂😂. Eerste en tweede trimester ging met 2 vingers in de neus, nou dat haal ik nu allemaal in 😂

één maand geleden

Ik voel me opzich best prima.. natuurlijk ben je wat sneller moe maar kan niet zeggen dat ik me echt ellendig voel. Ik hou er rekening mee wat ik eet, dat het energierijk voedsel is en probeer veel groene groentes en Shakes te drinken. Dit helpt je ijzer te versterken. Succes met de laatste loodjes 🤲🏼

één maand geleden

Normale klachten helaas.. ik ervaar ze ook heel heftig. Heb ook nog eens een lage bloeddruk en ben van het weekend zo hard gevallen dat ik niks meer weet van ervoor. Doordat ik zo moe, slap en uitgeput ben voel ik me ook echt een hele slechte moeder voor ons eerste zoontje😔 Mijn eerste zwangerschap helemaal nergens last van gehad.. 2 weken voor de bevalling liep ik zonder moeite een ski piste omhoog ben blij als ik nu einde vd straat red zonder te puffen🤣🤣

één maand geleden

Hier ook totaal geen energie. Geen concentratie op het werk. Ik eet gezond maar voel totaal geen kracht in mijn lichaam. Misschien toch ijzer tekort.

één maand geleden

Ik heb het ook ineens sinds een week ofzo, misschien ook door de warmte maar ineens zoooo futloos!