7 Reacties

vorige week

Misschien word het straks wel beter als je eerste trimester voorbij bent. Voor nu gewoon de slaapjes dat je kleine nog doet mee slapen. En de boel even laten voor wat het is. Even luisteren naar je lichaam. Ik zelf ben meer van, niet zeuren maar doorzetten, kom op. En ik ga weer door.. Maar dat is ook niet altijd goed 馃槣馃き

vorige week

Hier ook een stuk minder geduld als ik zwanger ben, terwijl er nu twee boeven rondlopen om de boel of elkaar te terroriseren haha. Waar dat voorheen prima ging met mijn geduld, kan ik nu niets meer hebben. Nu speelt de pijn in mijn rug hier ook wel een rol bij. Mijn man en ik wisselen daarom veel vaker af. Als hij iets hoort aan mijn stem, springt hij meteen bij (terwijl dat eerst noooooit was). Verder vooral leuke dingen doen haha! Hier is het huis dus avonds ontploft. Maar ik maak even geen strijd voor het opruimen, dat doen wij savonds wel. Als ze snachts wakker worden ga ik de jongste niet steeds uit zijn ledikant meer tillen, hij wordt nu meteen tussenin gelegd. Hopelijk gaat het het tweede trimester weer beter en kan alles weer een beetje "normaal" worden.

vorige week

Ik ben nu bijna 15 weken zwanger met ook een kindje van 14 maanden. Ik vond het eerste trimester ook heel vermoeiend en zat vaak lusteloos naast mijn dochter ipv echt samen spelen. Maar dat gaat nu sinds een paar weken echt veel beter. Onze dochter is sinds een maand of 1,5 aan het doorslapen na echt een jaar heel slecht slapen, dus dat is ook echt wel fijn. Misschien lukt het jullie om wat dingen uit te proberen of het een verschil maakt qua slaap.. eet je kindje s avonds wel goed?

vorige week

Als je kleine een dutje doet, zelf ook even gaan liggen of ontspannen. Stel niet teveel hoge eisen aan jezelf en wat je moet doen! Je lichaam is hard aan het werk. Hier ging het tweede trimester een stuk beter. Het derde is weer wat pittiger maar nu lig ik ook op de bank als mijn dreumes slaapt. En mijn verlanglijst qua klusjes in huis niet te lang, verwachtingen bijstellen (niet dat dat altijd makkelijk is 馃 maar je hebt het echt nodig! 馃き) En hopelijk slaapt je kindje tegen die tijd ook al weer wat beter! Dus rustig aan, pak de rust die je krijgen kan en wees lief voor jezelf

vorige week

Ik ben nu 16 weken zwanger met een dreumes van bijna 14 maanden. Bij ons heeft dit geresulteerd in meer schermtijd voor de kleine, een veel minder volle agenda en inderdaad de dutjes mee doen.. het is een stuk pittiger dan de eerste keer, zeker met werk er naast! Maar het wordt hopelijk snel beter, vraag ook om genoeg hulp van je omgeving

vorige week

Dankjewel voor jullie verhalen/advies. Hij eet altijd erg goed in de avond, hij heeft nu 2 goede nachten gehad en 6 uur wakker, dus we duimen dat het zo blijft. We gaan er gewoon voor, nu aan zin om de kleine in me buik te ontmoeten鈾ワ笍

19 uur geleden

Hoiii, hier hetzelfde! Ik ben 27 weken zwanger en mn dochter is bijna 15 maanden. Tot voor kort dronk ze ook nog in de nacht 3 flessen maar die zijn inmiddels afgebouwd en wordt ze 1 a 2 keer 鈥榮 nachts wakker en rond 6 staat ze op. Ik vond het eerste trimester het zwaarst, het tweede ging het een paar weken iets beter maar nu ik tegen het derde trimester ben wordt het weer pittiger. Ik laat haar nu regelmatig alleen spelen in haar kamertje overdag, zodat ik haar niet steeds op hoef te pakken. Ik merk dat dat al een heel stuk scheelt, ook al is het een half uurtje ofzo. De dutjes doen we samen en ik ga tegelijk met mijn dochter naar bed. Ik slaap dan nog niet maar heb wel het gevoel dat mijn lijf tot rust komt. Sterkte, youve got thissss! 鉂わ笍