29 Reacties

één maand geleden

Voor iedereen met een hond: hebben jullie al nagedacht wat handig is tijdens de bevalling? Wij gaan hiervoor naar het ziekenhuis en je weet natuurlijk nooit hoe lang dit gaat duren. We gaan denk ik mijn ouders vragen om bij ons thuis te zijn op dat moment (tenzij het in de nacht start, dan pas vanaf de ochtend) zodat onze hond niet alleen is en zijn wandel- en eetritme zoveel mogelijk gelijk kan blijven. Ben benieuwd hoe jullie dit willen gaan doen? :)

één maand geleden

Reactie op L0123

Voor iedereen met een hond: hebben jullie al nagedacht wat handig is tijden ...
Wij vragen ook 1 van de ouders of een vriendin om de hond op te vangen. Zij hebben allemaal al vaker opgepast dus de hond kent het daar ook goed en draait gemakkelijk mee in het gezin. Zodra de bevalling begint wil ik hun vragen om de hond op te halen, al wordt ik waarschijnlijk ingeleid

één maand geleden

Ik moet sowieso in het ziekenhuis bevallen en wij hebben twee honden en twee katten. De honden worden opgehaald door mijn pleegouders zodra wij richting ziekenhuis gaan. Voor de katten hebben we een groepje mensen die om beurten twee keer per dag langs gaan voor verzorging.

één maand geleden

Hier ook! Zo lief om te zien. Baby heeft ook al een paar keer getrapt toen ze zo bij me lag, daar reageert ze dan ook op. Zooo lief. Ben benieuwd hoe ze daarlijk is als ons dochtertje er is! Hopelijk worden het dikke maatjes 🥰

één maand geleden

Reactie op L0123

Voor iedereen met een hond: hebben jullie al nagedacht wat handig is tijden ...
Onze hond gaat naar mijn schoonvader. Daar komt ze vaak en vind het daar ook fijn om te zijn en voelt zich daar thuis. Mijn schoonvader werkt niet meer en hij vind het ook super gezellig met haar gelukkig. 🥰

één maand geleden

Reactie op L0123

Voor iedereen met een hond: hebben jullie al nagedacht wat handig is tijden ...
Wij hebben de vorige keer mijn ouders geappt dat we naar het ziekenhuis gingen. Zij hebben de hond opgehaald en ze is daar gebleven tot wij weer thuis waren met de baby. Vanwege een keizersnede moesten we wat langer blijven. Ze is gewend daar en mijn ouders hebben zelf ook een hond. Dus daar gaat ze gewoon mee in het ritme. Nu wordt het waarschijnlijk een geplande keizersnede en blijft mijn man niet continue bij ons in het ziekenhuis vanwege ons oudste zoontje. Dus misschien kan de hond dan ook wel gewoon thuis blijven, we kijken wel even hoe het loopt. Misschien is het voor m’n man ook wel fijn als hij haar niet hoeft uit te laten.

één maand geleden

Onze shiba merkte deze week dat mijn buik bewoog en wat deet ze schattig 🥰 drukte haar hoofdje en oren op mijn buik ❤️

25 dagen geleden

Reactie op eviimilano

Onze shiba merkte deze week dat mijn buik bewoog en wat deet ze schattig 🥰 ...
Oooh wat ontzettend lief dit 🥰

25 dagen geleden

Onze hond vind het volgens mij een beetje spannend. Ze heeft wel in de gaten dat er iets in mijn buik gebeurt, maar ze negeert het een beetje haha. Maar ik verwacht dat ze het helemaal fantastisch gaat vinden straks. Onze ene kat komt continu met mijn buik knuffelen en blijft veel dichter in de buurt, de andere kat heeft niet echt ander gedrag nog, maar die is in het algemeen ook wat meer teruggetrokken. Ik denk dat we voor de hond de overburen vragen voor het moment van bevallen en de katten gewoon thuis houden- daar hebben we weinig omkijken naar. Indien het ziekenhuis wordt dan kunnen de overburen ongetwijfeld ook voor de katten zorgen😊.