5 Reacties

2 maanden geleden

Met 23 weken ga ik ook naar Turkije. Het schijnt heel warm te zijn maar als je genoeg water drink en zwemt, moet het goed komen. Veel plezier alvast!

2 maanden geleden

Ik denk dat het er een beetje aan ligt wat je wil gaan doen op vakantie. Ik zit nu in Griekenland met vandaag 37 graden en ben sowieso geen held in extreme hitte, maar mijn vriend heeft er vrede mee dat we vooral zwemmen, platliggen en boeken lezen. We hebben nog nooit zo weinig gedaan op een vakantie haha, maar op deze manier is het wel lekker! Ik lig de hele dag onder een parasol en kan heel goed relaxen hier. Denk dat je op die manier best naar Turkije kunt :-). Maar flinke hikes of andere avonturen zijn voor mij zeker niet weggelegd in deze temperaturen😅

2 maanden geleden

Ik ga 2 weken op vakantie naar Mallorca als ik 25 weken ben. Het is mijn eerste zwangerschap dus heb er nog geen ervaring mee, maar ik denk dat als je veel relaxt en goed kunt afkoelen dat het zeker moet kunnen!

2 maanden geleden

Ik ga ook over 4 weken naar TR. Al van mijn familieleden te horen gekregen dat het hartstikkeee warm is (benauwd). Dus we gaan het zien, zoals de andere dames het zeggen gewoon rustig aan doen☺️

2 maanden geleden

Met 27 weken ga ik een weekje naar Engeland, maar dat is natuurlijk geen warm land. Zolang je goed hydrateert en manieren kan vinden om het niet te warm te hebben moet het gewoon kunnen 🤭