8 Reacties

15 dagen geleden

Hi Naomi, ik ben Vlaamse en woon sinds 2017 in Zuid Frankrijk! Mijn zoontje Maurice is hier drie jaar geleden geboren en ik ben nu 30 weken zwanger van een dochtertje. De eerste zwangerschap vond ik heel erg spannend omdat er toch wel wat verschillen zijn met België! Maar de opvolging en de bevalling zijn heel goed verlopen, de nazorg ook. Dus alleen maar goede ervaringen! Ik wens je hetzelfde toe!

15 dagen geleden

Ja zeker. Ik woon sinds 2022 in Zwitserland. Ik ben nu 28 weken ook van ons eerste kindje. Het is vooral wat meer uitzoeken en regelen omdat ik (en mijn vriend) geen familie hier hebben. Maar gelukkig met tips van collega's en vrienden zijn we al een heel eind gekomen :). Hopelijk gaat t bij jou ook allemaal goed!

14 dagen geleden

Ik woon nu al 10 jaar in Australië, zwanger van mijn derde, mijn ander kinderen (5 en 2 jaar) zijn ook hier geboren. We hebben geen familie in de buurt en dat heeft zowel voor als nadelen, maar ik ben nog iedere dag zo dankbaar dat ik op deze fantastische plek mag wonen.

14 dagen geleden

Hoihoi, ik woon sinds 2020 in zuid frankrijk. Nu 29 weken zwanger van onze eerste. Alles is net even anders als in nederland maar niet percé slechter. Het was vooral even wennen aan de verschillen en het hoe wat en waar. Tot nu toe onwijs tevreden over de zorg en de kwaliteit.

11 dagen geleden

Hey! Ik had er eerder ook een topic over geopend. Ik woon zelf in de buurt van Valencia, Xativa. Stuur me gerust een berichtje, ik ben zelf nu 29 weken zwanger.

11 dagen geleden

Hoi Naomi, ik woon in Spanje, Benijofar. Dit is mijn vierde kindje, eerste kindje in Spanje. Ik ben inmiddels 30 weken zwanger. Ik heb ook al een tijd app contact met degene hieronder, j91. Misschien kun je je aansluiten in onze whatsapp groep omdat we alledrie in Spanje wonen. Leuk!

11 dagen geleden

Ik woon sinds 7 jaar in Australie. Ik ben 32 weken zwanger van ons eerste kindje. Ik vond het een lastige weg om mezelf hierin te navigeren mbt tot welke dokters je ziet en hoe het process hier verloopt. Maar al het medisch personeel is tot nu toe fantastisch geweest. Heel veel succes in spanje!

10 dagen geleden

Hoi! Ik ben nu ook 28 weken zwanger van de eerste en woon op dit moment nog in Nederland, maar ik verhuis over 4 weken naar Curaçao, dus zal daar het laatste stukje zwangerschap en de bevalling mee gaan maken. Spannende en hectische tijd maar heb er alle vertrouwen in dat het goed komt, er worden ten slotte overal kinderen geboren! 😊