24 Reacties
2 maanden geleden
Hi Naomi, ik ben Vlaamse en woon sinds 2017 in Zuid Frankrijk! Mijn zoontje Maurice is hier drie jaar geleden geboren en ik ben nu 30 weken zwanger van een dochtertje. De eerste zwangerschap vond ik heel erg spannend omdat er toch wel wat verschillen zijn met België! Maar de opvolging en de bevalling zijn heel goed verlopen, de nazorg ook. Dus alleen maar goede ervaringen! Ik wens je hetzelfde toe!
2 maanden geleden
Ja zeker. Ik woon sinds 2022 in Zwitserland. Ik ben nu 28 weken ook van ons eerste kindje. Het is vooral wat meer uitzoeken en regelen omdat ik (en mijn vriend) geen familie hier hebben. Maar gelukkig met tips van collega's en vrienden zijn we al een heel eind gekomen :). Hopelijk gaat t bij jou ook allemaal goed!
2 maanden geleden
Ik woon nu al 10 jaar in Australië, zwanger van mijn derde, mijn ander kinderen (5 en 2 jaar) zijn ook hier geboren.
We hebben geen familie in de buurt en dat heeft zowel voor als nadelen, maar ik ben nog iedere dag zo dankbaar dat ik op deze fantastische plek mag wonen.
2 maanden geleden
Hoihoi, ik woon sinds 2020 in zuid frankrijk. Nu 29 weken zwanger van onze eerste. Alles is net even anders als in nederland maar niet percé slechter. Het was vooral even wennen aan de verschillen en het hoe wat en waar. Tot nu toe onwijs tevreden over de zorg en de kwaliteit.
2 maanden geleden
Hoi Naomi, ik woon in Spanje, Benijofar. Dit is mijn vierde kindje, eerste kindje in Spanje. Ik ben inmiddels 30 weken zwanger. Ik heb ook al een tijd app contact met degene hieronder, j91. Misschien kun je je aansluiten in onze whatsapp groep omdat we alledrie in Spanje wonen. Leuk!
2 maanden geleden
Ik woon sinds 7 jaar in Australie. Ik ben 32 weken zwanger van ons eerste kindje. Ik vond het een lastige weg om mezelf hierin te navigeren mbt tot welke dokters je ziet en hoe het process hier verloopt. Maar al het medisch personeel is tot nu toe fantastisch geweest. Heel veel succes in spanje!
2 maanden geleden
Hoi! Ik ben nu ook 28 weken zwanger van de eerste en woon op dit moment nog in Nederland, maar ik verhuis over 4 weken naar Curaçao, dus zal daar het laatste stukje zwangerschap en de bevalling mee gaan maken. Spannende en hectische tijd maar heb er alle vertrouwen in dat het goed komt, er worden ten slotte overal kinderen geboren! 😊
2 maanden geleden
Reactie op lisannedv
Hoi! Ik ben nu ook 28 weken zwanger van de eerste en woon op dit moment nog ...
Zeker een spannende tijd, maar wat toffff.. Ik wens je een soepele emigratie, geniet ervan! Ook een goede verdere zwangerschap gewenst en straks heerlijk een kleintje erbij :)
2 maanden geleden
Reactie op Peach 432
Ik woon sinds 7 jaar in Australie. Ik ben 32 weken zwanger van ons eerste ...
Bedankt voor je berichtje! Ik kan me zo voorstellen dat het een lastige weg was maar goed te horen dat je blij bent met hoe het gaat! Fijne verdere zwangerschap!
2 maanden geleden
Reactie op Happymom4
Hoi Naomi, ik woon in Spanje, Benijofar. Dit is mijn vierde kindje, eerste ...
Oh, dat vind ik een heel leuk idee! Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen en hoe het met jullie gaat tijdens de zwangerschap. Ik stuur even een privébericht!
2 maanden geleden
Reactie op krulstaartjes
Hoihoi, ik woon sinds 2020 in zuid frankrijk. Nu 29 weken zwanger van onze ...
Wat leuk om dit te lezen. Ik ervaar de dingen die anders zijn/gaan hier te zien als een avontuur en ik heb al veel geleerd. Fijn dat jij ook tevreden bent over de zorg. Fijne verdere zwangerschap :)
2 maanden geleden
Reactie op Sunny-in-Perth
Ik woon nu al 10 jaar in Australië, zwanger van mijn derde, mijn ander kind ...
Nou, dat snap ik helemaal! Ik hoop dat je een fijne zwangerschap hebt en wens je alvast veel liefde met een nieuw gezinslid er straks bij!
2 maanden geleden
Reactie op banaan1995
Ja zeker. Ik woon sinds 2022 in Zwitserland. Ik ben nu 28 weken ook van ons ...
Dank je voor je berichtje, leuk! Iedere keer word je steeds een beetje wijzer he, fijn al die tips! Geniet nog van je zwangerschap :)
2 maanden geleden
Reactie op Loes En Maurice
Hi Naomi, ik ben Vlaamse en woon sinds 2017 in Zuid Frankrijk! Mijn zoontje ...
Dank je wel, dat is lief! Leuk, ik ben ook zwanger van een meisje en kan niet wachten haar te ontmoeten straks. Fijn te lezen dat je ervaringen tot nu toe goed zijn. Fijne zwangerschap!
2 maanden geleden
Reactie op Anne382
Hoi! Ik ben Anne en woon sinds drie jaar in Hannover, Duitsland. Ik ben voo ...
Wat fijn om te lezen en gefeliciteerd met de zwangerschap!
2 maanden geleden
Reactie op Naomisluijs
Wat leuk om dit te lezen. Ik ervaar de dingen die anders zijn/gaan hier te ...
Jij ook! Het was inderdaad veel uitzoeken maar wel fijn. Het is ook het lerenloslaten en vertrouwen.
2 maanden geleden
Mijn man, dochter (3) en ik zijn in juni naar Zweden verhuisd en ben nu 34 weken zwanger :) De zorg is goed en we zijn heel dankbaar dat we dit mogen meemaken. Vertrouwen en loslaten zijn ook bij ons de sleutelwoorden. Fijne zwangerschap gewenst aan alle mama’s in dit topic! 💖