46 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op MMM12345

Heel herkenbaar.. Wat naar dat je je zo voelt. Ik hoop op goed nieuws vrijd ...
Omg... mijn ergste nachtmerrie is bij jou werkelijkheid...wat verschrikkelijk. Ik hoop zo dat het nog verplaatst en je geen operatie hoeft. Ik wens je echt alle sterkte 😘

7 maanden geleden

Reactie op Katrien2021

Heel begrijpelijk hoor! Ik heb vorig jaar een missed abortion gehad met 9 w ...
Oh, wat verschrikkelijk.... het enige wat me een beetje staande hield was dat ik nog geen echo's had gehad met kloppend hartje. Anders was ik er denk ik niet goed uitgekomen zoals nu. Lijkt me echt verschrikkelijk dit... En inderdaad. Nader nu dezelfde periode, die 5e week , waarin ik opeens bloedde en heftige krampen kreeg, ga steeds met stress naar toilet in de hoop geen bloed te zien. Blijft echt wel een traumatische ervaring hoor. Hopelijk gaat het bij jou ook helemaal goed komen! ❤️

7 maanden geleden

Reactie op Annemarik

Wow... wat doet jouw verhaal mij veel 😪😪 wat een heftige ervaring. Een kl ...
Ja het was echt een rare maar vooral nare situatie. In de abortus kliniek vertelde een moeder ook nog dat ze het weg liet halen voor de 3e keer omdat ze al 5 kinderen thuis had, al lacherig. In al mn emoties ben ik echt te keer tegen haar gegaan dat wij hier echt niet voor de fun zaten omdat het een ‘oepsje’ was. En dan die demonstranten, ze riepen de verschrikkelijkste dingen naar mij en mn man. Mijn man is wel met ze in discussie gegaan. Gelukkig bleven ze stil toen ik er weer uit kwam.

7 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Ja het was echt een rare maar vooral nare situatie. In de abortus kliniek v ...
Zo echt geen respect om er zo mee om te gaan. Wow. Zit met verbazing je reactie te lezen. Goed dat je man dat heeft gedaan!

7 maanden geleden

Ik ken je gevoel zó goed. Ik heb drie miskramen kort na elkaar gehad. Ik had mijn kinderwens eigenlijk al op gegeven want ik wilde dit niet weer mee maken. Maar uiteindelijk nu weer zwanger en heb al twee goede echo’s gehad! Maar ook dit stelt mij niet gerust… ik denk dat ik me heel de zwangerschap zorgen ga maken… genieten doe ik zeker niet😔

7 maanden geleden

Heb je al je echo gehad? Ik heb gisteren met spoed een echo laten maken omdat ik bloedde. Maar ze zagen een heel sterk kloppend hartje 🌈❤️

7 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Heb je al je echo gehad? Ik heb gisteren met spoed een echo laten maken omd ...
Oh dat is fijn zeg!

7 maanden geleden

Hier ook heel terughoudend. Niet door miskramen, maar omdat onze dochter een ernstige bloedziekte heeft. Hier kwamen we achter toen ze 7 weken oud was, maar in heel mijn vorige zwangerschap kwam al naar voren dat er iets fout zat. We zijn gewoon heel erg bang dat het bij dit kindje ook 'fout' zit, maar dat zullen we pas weten na een vruchtwaterpunctie of vlokkentest. Al weten we dat de kans bijna nihil is, ga je toch wel anders zo'n zwangerschap in..

7 maanden geleden

Reactie op Lina2894

Ik ken je gevoel zó goed. Ik heb drie miskramen kort na elkaar gehad. Ik ha ...
Ja snap ik. Blijft echt een onzekere periode vooral als je zulke nare ervaringen hebt meegemaakt. Hopelijk gaat alles deze keer helemaal goed en voorspoedig !!

7 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Ja vrijdag! Vruchtje zat in de baarmoeder dus echt zo blij!! Das 1 paniekaanval minder... volgende week vrijdag weer een echo om het hartje te zien. En dan kunnen we weer verder! Wat fijn dat je een echo hebt kunnen krijgen want dat zal wel schrikken zijn! En gelukkig met een sterk kloppend hart 😍

7 maanden geleden

Reactie op Rnrs12

Hier ook heel terughoudend. Niet door miskramen, maar omdat onze dochter ee ...
Oh jee dat lijkt me ook een hele moeilijke ervaring zeg. Wetende dat je kindje al zoiets heeft terwijl je het draagt 🙁 ik hoop zo dat alles gezond en wel is dit keer. Wanneer kan je die tests doen? Hoe ver ben je?

7 maanden geleden

Reactie op Rnrs12

Hier ook heel terughoudend. Niet door miskramen, maar omdat onze dochter ee ...
Jeetje wat heftig! Kan je dochter wel weer beter worden / hier lang mee leven?

7 maanden geleden

Reactie op Annemarik

Ja vrijdag! Vruchtje zat in de baarmoeder dus echt zo blij!! Das 1 paniekaa ...
Jaaa ik mag morgen weer kijken! Want de officiële geplande afspraak hebben we gewoon laten staan. Jij hebt nog geen kloppend hartje gezien? Spannend hoor! Hoe ver ben je nu? Ik volgens mn eigen berekening nu 7+1

7 maanden geleden

Reactie op Annemarik

Oh jee dat lijkt me ook een hele moeilijke ervaring zeg. Wetende dat je kin ...
Ik ben pas 7 weken, dus voordat we die testen kunnen doen duurt het helaas nog eventjes.. maar we proberen van het beste uit te gaan!

7 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Jeetje wat heftig! Kan je dochter wel weer beter worden / hier lang mee lev ...
Ze zal nooit beter worden, maar met intensieve zorg wel gewoon oud worden! Dus ondanks dat het een leven vol zorgen is, zal zij niet beter weten en hopelijk gelukkig opgroeien. Dat doet heel veel goeds en daarom durven we het nog een keertje aan!

7 maanden geleden

Reactie op Rnrs12

Ze zal nooit beter worden, maar met intensieve zorg wel gewoon oud worden! ...
Ik duim met je mee dat je kindje gezond op de wereld komt ❤️

7 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Ik duim met je mee dat je kindje gezond op de wereld komt ❤️
Dankjewel! Hetzelfde voor jou 🥰

7 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Oh niet meer gereageerd op je vraag zie ik. Afgelopen dinsdag tweede echo gehad, zag er goed uit. Vandaag die gevreesde 9 weken, vrijdag mogen we weer kijken. Dus vrees wel dat dit een lange week gaat worden 😬 en hoop dat we na vrijdag eindelijk een beetje kunnen gaan genieten. Hoe gaat het met jou? Wanneer heb jij weer een echo?

7 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Jaaa ik mag morgen weer kijken! Want de officiële geplande afspraak hebben ...
Nee nog geen kloppend hart. Die hopen we komende vrijdag te mogen zien! Erg spannend... voel me heel onzeker want ik ben totaaaaal niet misselijk, maar blijkt dat m'n zussen het ook niet waren. Ik ben nu 7+2 Hoe was je echo?? 😍

7 maanden geleden

Reactie op MMM12345

Heel herkenbaar.. Wat naar dat je je zo voelt. Ik hoop op goed nieuws vrijd ...
Hey! Hoe is het afgelopen? Hopelijk uiteindelijk goed... zat aan je te denken!