17 Reacties

één maand geleden

Jeetje wat heftig.. geen ervaring mee, maar wel veel sterkte gewenst. Mag ik vragen hoe je achter de problemen met placenta bent gekomen?

één maand geleden

He Siets, ik herken je gevoel, onze Stella is september ‘22 stilgeboren bij 14 weken. Ondanks dat ik wel kan genieten, is er een gevoel wat blijft dat er voor zorgt dat de angst toch blijft.

één maand geleden

Wat heftig en wat een spannende periode! Hier geen ervaring met stilgeboorte maar bij de eerste wel vanaf 27 weken in het ziekenhuis gelegen en met 34 weken bevallen. Het is natuurlijk absoluut niet hetzelfde maar het stukje onbezorgd snap ik wel goed.

één maand geleden

Hey Heel herkenbaar. Wij zijn vorig jaar in mei ons zoontje verloren na 37 weken zwangerschap. Hij is heel plots overleden, en er is nooit een oorzaak gevonden. Ik geniet ook van de schopjes, maar panikeer ook heel snel als ik ze even niet voel.

één maand geleden

Reactie op tdkramer

Jeetje wat heftig.. geen ervaring mee, maar wel veel sterkte gewenst. Mag i ...
Dankjewel❤️, nadat Treun was overleden hebben ze de placenta onderzocht. Deze was te klein en te licht, de navelstreng zag oom ook gek uit (had geen omwentelingen)

één maand geleden

Reactie op 1-Willeke

He Siets, ik herken je gevoel, onze Stella is september ‘22 stilgeboren bij ...
Wat verdrietig dat jullie Stella moeten missen😢. En herkenbaar van de angst. Hebben jullie ook extra controles?

één maand geleden

Reactie op MerelR94

Wat heftig en wat een spannende periode! Hier geen ervaring met stilgeboort ...
Kan me voorstellen dat dat ook heel intens is geweest en dat je daardoor in deze zwangerschap minder onbevangen bent😔. Wat is de reden dat je met je vorige zwangerschap met 27 weken al in het ziekenhuis lag?

één maand geleden

Reactie op Eline1239

Hey Heel herkenbaar. Wij zijn vorig jaar in mei ons zoontje verloren na 37 ...
Oh wat heftig Eline, ook zo'n spannende periode. Hoe lukt het jou om de tijd door te komen?🍀

één maand geleden

Wat vreselijk verdrietig om te lezen dat jullie Teun moeten missen. Wij heb en een andere situatie, maar wij kwamen er tijdens de 20 weken echo achter dat onze dochter een zeer ernstige en zeldzame hartafwijking had. We hebben de onmogelijke keuze gemaakf om onze Sela te laten gaan, om haar zo een hele hoop pijn te besparen. De kans dat ze zou blijven leven met allerlei experimentele operaties was dusdanig klein dat we haar dat niet aan wilden doen. Met 22,5 week is de bevalling opgewekt en na 3 dagen werd ze geboren. Het gevoel van niet onbezorgd zwanger zijn herken ik heel erg. Ik merk dat wij sinds de 20 weken echo, die goed was, steeds wat meer kunnen genieten en vooruit durven kijken dat er nu echt een levend kindje gaat komen als het goed is. De vragen en het verriet blijven, maar ergens is dat ook oke. Want ik wil haar niet vervangen en jullie jullie Teun ook niet.

één maand geleden

Hoi, wij zijn vorig jaar september ouders geworden van Naomi na 38+3 weken. Na de bevalling is ze plots overleden. We hebben nooit een reden gekregen waarom… niks gevonden. Ben nu ook niet zo onbezorgd zwanger. Helemaal omdat ik nu ook niet echt extra controle heb.. er valt niet echt iets te controleren omdat Naomi zo plots gestorven is. Dus ik weet hoe jij je moet voelen… desondanks probeer ik dit mensje veel liefde te geven. Juist omdat ik niet weet of het nu wel echt mag gebeuren en we een levend kindje krijgen 🤍

één maand geleden

Wanneer is Teun zijn jaardag. Dat wilde ik nog vragen. Naomi 4 september 💫

één maand geleden

Hey, jeetje ik herken het. 3 jaar geleden met 38 weken bevallen van onze zoon Dàin ook te kleine placenta verder was hij helemaal gezond Nu weer inverwachting op moment 24 weken maar ook erg zenuwachtig en aftellen naar het moment day ik mag bevallen van deze kleine Voel de kleine gelukkig regelmatig bewegen en day geeft me een rustig gevoel . Wij mogen altijd bellen naar de afdeling mogen we ons echt zorgen maken.

één maand geleden

Reactie op kimhartjebaby

Wat vreselijk verdrietig om te lezen dat jullie Teun moeten missen. Wij heb ...
Lieve Kim, Bedankt voor je berichtje. Ook vreselijk voot jullie dat jullie Sela moeten missen. Het lijkt me zo moeilijk om zo'n keuze te maken. Fijn dat alles in de zwangerschap nu goed lijkt en dat jullie wat meer kunnen genieten. Wat je schrijft: het verdriet en het verlangen blijft altijd 🤍😢

één maand geleden

Reactie op Hannah112024

Hoi, wij zijn vorig jaar september ouders geworden van Naomi na 38+3 weken. ...
Hoi lieve Hannah, wat hartverscheurend wat jullie lieve Naomi is overkomen😢. En nooit een reden gevonden lijkt me ook heel verwarrend. Ga je naar het ziekenhuis of naar de verloskundige? Ik heb ook extra controles om mij gewoon gerust te stellen niet echt omdat het medisch nodig is. We zijn natuurlijk pas echt gerustgesteld als we een levend kindje in onze armen kunnen sluiten❤️. Dat extra liefde geven probeer ik ook. Hoe het ook eindigd ik wil er wel helemaal voor dit kindje zijn. 🤍 Wat is het toch spannend🍀 Teun zijn jaardag is 16 september. Die van Naomi komt ook steeds dichterbij. Hoe gaan jullie aandacht besteden aan haar jaardag?

één maand geleden

Reactie op NIJNTJE1991

Hey, jeetje ik herken het. 3 jaar geleden met 38 weken bevallen van onze zo ...
Hoi lieve Nijntje, wat vreselijk dat jullie Dàin moeten missen🤍. Ik herken wat je omschrijft het is echt aftellen die laatste maanden. Lukt het jou om er ook van te genieten? Fijn dat je de kleine goed voelt🥰

één maand geleden

Wat vreselijk verdrietig, jullie verhalen. Wij hebben afgelopen november onze dochter Mica met 16 weken moeten laten gaan. Ze had body stalk anomalie en dat is helaas vaak niet met het leven te verenigen. We hebben de keuze gemaak haar te laten gaan. Na de geboorte werd ook heel duidelijk dat dit de juiste beslissing was, ook al was het zo moeilijk. Mica was niet gepland, we hebben al 1 dochter van bijna 5 en wisten niet of we wel nog een kindje wouden. Maar na de bevalling werd ons vrij snel duidelijk dat we nog heel veel liefde te geven hebben. Nu ben ik inmiddels 27 weken zwanger van onze 3de dochter en kan hier enorm van genieten. Ze is heel actief, ik voel haar de hele dag door. Ik kan het niet helemaal uitleggen, maar ik voel me deze zwangerschap zo veel rustiger en ik heb er zo veel vertrouwen in dat het goed gaat komen. Ik begrijp jullie onzekerheid en angst zo goed, maar ben ook heel blij dat ik nu kan zeggen dat ik het deze zwangerschap niet zo voel.

één maand geleden

Reactie op Siets123

Hoi lieve Nijntje, wat vreselijk dat jullie Dàin moeten missen🤍. Ik herke ...
Hey siets Ja gelukkig wel Deze kleine laat wel weten dat hij er is.