15 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb echt precies hetzelfde!! Ben ook 22 weken en nog maar 3 KG aangekomen.. maar mn moeder zei dat dit niet ernstig hoeft te zijn hoor

2 maanden geleden

Reactie op Kim231124

Ik heb echt precies hetzelfde!! Ben ook 22 weken en nog maar 3 KG aangekome ...
Thank god dat ik niet de enige ben! Ik eet ook niet overdreven extra ofzo, maar gewoon als ik trek heb eet ik wel sowieso

2 maanden geleden

Reactie op Cc11

Thank god dat ik niet de enige ben! Ik eet ook niet overdreven extra ofzo, ...
Jaa ik heb ook helemaal geen eet buiten ofzo, en ik eet ook gewoon ongezonde dingen af en toe maar niet meer of minder dan hiervoor!! Maar ik moet wel zeggen als ik andere vrouwen zie met een hele buik dan denk ik ook van hoe kan dat bij mij nu niet!! Hahaha

2 maanden geleden

24weken, weinig te zien . 9kg aangekomen (was ik maar 3kg aangekomen). Iedere buik is anders. Zolang het kindje zich maar goed ontwikkeld vind ik het prima.

2 maanden geleden

21 week, 10 KG afgevallen (ben ook wel overgewicht). Hier ook nix te zien. Behalve mn before -zwangerschapsbuik.

2 maanden geleden

Hier 22 weken en 1 dag, eerst 10kg verloren en nu eindelijk 1kg daarna erbij. Dus nog -9kg ten opzichte van het begin. Mijn buik groeit wel al flink. Of je buik groeit of niet heeft denk ik niet veel te maken met te weinig eten. Ik eet amper door de misselijkheid. Overigens bij mijn zoon ook amper kunnen eten, hij is dysmatuur geboren maar had wel een flinke babybuik. Hebben ze bij de controle je buik gevoeld? Dan voelen ze namelijk tot waar je baarmoeder zit en of die goed groeit. Dat zegt meer over of het allemaal goed gaat. Er zijn niet voor niets vrouwen die niet weten dat ze zwanger zijn tot ze bevallen 😉 gewoon gezond proberen te eten en goed drinken en meer kan je niet doen.

2 maanden geleden

Een collega vertelde dat ze ineens uitpuilde ergens in de 30 weken. Hele tijd was ze slank en leek ze niet eens zwanger!

2 maanden geleden

Bij mijn eerste begon je het ook pas goed te zien rond de 26 weken. En was ik rond deze termijn ook pas een paar kilo aangekomen. Bij de 2e gaat het opeens allemaal 2x zo hard. Nu al dezelfde buik als met 30 weken bij de eerste 😅

2 maanden geleden

Elk lichaam is anders. Ik kan me voorstellen dat je heel graag met een zwanger buik wil pronken. Maar ik zou heel graag met je ruilen!! Ik krijg dagelijks de vraag van mensen of ik deze maand nog uitgerekend ben…. Uh nee, pas half november en ja ik voel me wel alsof ik al 40 weken ben. Mijn lijf heeft het erg zwaar met die grote buik. Ik heb normaal ook een heel slank postuur, maar blijkbaar ligt mijn baby volledig aan de buitenkant.

2 maanden geleden

Reactie op Rensketje

Hier 22 weken en 1 dag, eerst 10kg verloren en nu eindelijk 1kg daarna erbi ...
Jaa hij zit nog net onder me navel!

2 maanden geleden

Reactie op Cc11

Jaa hij zit nog net onder me navel!
Super! Dan zou ik me geen zorgen maken als ik jou was🤗

2 maanden geleden

Je bent 5kg aangekomen, dat is heel gemiddeld voor je termijn dus zou me geen zorgen maken. Sommige kindjes liggen gewoon wat dieper. Gewoon eten wanneer je zin hebt, de baby neemt wel wat hij/zij nodig heeft

2 maanden geleden

Het heeft volgens mij ook te maken met je buikspieren. Als je veel sport, of van nature een goede houding en sportvorming hebt dan kunnen die volgens mij zeker bij de eerste je buik nog wel even “in vorm” houden. Bij mij juist het tegenovergestelde. Ik heb een flinke buik nu bij 22 weken. Maar dat was al vroeg zo want ik heb van mezelf slappe spieren.

2 maanden geleden

Ik had ook nauwelijks een buik.. de verloskundige zei indd dat dit kwam door m'n buikspieren. Inmiddels hebben diezelfde buikspieren het opgeheven en groeit mijn buik ineens heeeel hard (nu 25 weken) en heb ik helemaal geen klein buikje meer haha. Ditzelfde geldt trouwens voor aankomen in gewicht.. tot 24 weken niets en nu ineens zo wat kilo's erbij. Er komt vanzelf een moment dat je ineens 'popt'. Vast ergens tussen 24 en 30 weken. Een klein beetje geduld en vooral goed letten op het ontspannen van die buik(spieren). Ik betrapte mezelf er ook op dat ik die onbewust steeds aanspande en zo m'n buik aan het inhouden was.

2 maanden geleden

Reactie op Smos

Elk lichaam is anders. Ik kan me voorstellen dat je heel graag met een zwa ...
Dit heb ik ook. Ik ben zwanger van ons vierde kindje, heb een buik alsof ik over de 30 weken zwanger ben en mijn lijf heeft het zwaar. Ik dus. Inderdaad de zwangere buik is leuk, op momenten dat er niet teveel hoeft.