71 Reacties

5 maanden geleden

Hi! Gefeliciteerd met je zwangerschap en leuk dat je ook rijdt. Ik rijd ook paard, ik heb een KWPNer en we rijden zowel dressur, springen als SGW. En rijden op dit moment (ik ben 6 weken) ook nog wedstrijden. Ik hoop zo lang mogelijk te blijven rijden, maar veel hangt natuurlijk af van hoe ik me blijf voelen. Fingers crossed🤞

5 maanden geleden

Wat heerlijk dat je het lekker blijft doen ! Vooral blijven doen zolang jij je goed voelt en geen risico ervaart. Ik werk zelf op een zorgboerderij, ook met paarden en andere dieren. Ben erg zoekende in wat ik nog wel en niet mag doen. Overal zeggen ze wat anders. Zoals geen geiten verzorgen, maar de verloskundige zegt dat het geen kwaad kan, zolang ik niet in contact kom met mest. En ze niet drachtig zijn.

5 maanden geleden

Reactie op MargotD-C

Wat heerlijk dat je het lekker blijft doen ! Vooral blijven doen zolang jij ...
Ik werk ook als auditor bij veehouderijbedrijven. Ik mag nu niet meer de pluimveestallen in wegens salmonella en eventueel andere zoönose. Het is inderdaad zoeken en gewoon vaak je handen wassen denk ik en gewoon bewust zijn.

5 maanden geleden

Ik zou er persoonlijk voorzichtig mee zijn. Je zou maar vallen. Kan van alles gebeuren dan.

5 maanden geleden

Reactie op daf004

Hi! Gefeliciteerd met je zwangerschap en leuk dat je ook rijdt. Ik rijd ook ...
Jij ook gefeliciteerd! Zo sta ik er ook in inderdaad. Ik had in de eerste weken achteraf gezien veel last van buiten adem zijn. Gelukkig is dat nu veel beter. Ik las een dressuuramazone die zelfs met 38 weken nog 4 paarden reed op een dag. Ik denk dat dat me nog iets te ambitieus is haha

5 maanden geleden