8 Reacties

5 maanden geleden

Ik heb dit ook, veel op m'n handen. Soms wat rustiger, maar blijft terug komen. Behalve goed vet houden heb ik ook geen tips. Ja, hormoon zalf?

5 maanden geleden

Ik heb er ook heel veel last van in mijn gezicht en bij mij helpt vaseline zalf wel redelijk. Ik smeer het gewoon voor het slapen gaan heel dik in en overdag telkens een dun laagje. En allergie pilletjes helpen ook wel mee

5 maanden geleden

Of eczeem zalf van bepanthen?

5 maanden geleden

Reactie op MamavanNoraSofia

Of eczeem zalf van bepanthen?
Werkt helaas niet bij mij :(

5 maanden geleden

Reactie op S.M.

Werkt helaas niet bij mij :(
Bij mij ook niet hoor. Heb je al een oplossing? Bel je HA, vraag om hydrocortison zalf, werkt echt super!

5 maanden geleden

Hetzelfde hier!! Heb er vooral rond mijn ogen veel last van. Ieder jaar in de winter wel, maar normaal gesproken is dat nu allang weg. Niks werkt nu.. hormoonzalf nauwelijks, bepanthen doet niks, zonlicht (werkt normaal goed) nauwelijks.. ik lees graag mee 馃槬

5 maanden geleden

Hier helpen antihistamine tabletten.. sinds zwangerschap meer jeuk, veel last van mn slijmvliezen. Om de dag een tabletje helpt enorm

5 maanden geleden

Stoppen met producten met parfum erin. Veel gezichtsproducten maar ook shampoo en zeep zit vol parfum en juist dat irriteert en kan eczeem verergeren. La roche posay lipikar baume ap+ is een fijne vettere cr猫me die bij sommigen ook verbeterd. Ook hebben ze een douche gel zonder parfum.