8 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb ook last van zwangerschapsacne. Het zit op mn gezicht en ook op mn rug. Ik probeer zo gezond mogelijk te eten, stress te vermijden en gewoon te genieten van de zwangerschap! Er zijn van die bakerspraatjes die zeggen dat je zwanger bent van een meisje als je last hebt van zwangerschapsacne. Ben benieuwd!

3 maanden geleden

Reactie op jenni2024X

Ik heb ook last van zwangerschapsacne. Het zit op mn gezicht en ook op mn r ...
Vervelend wel hè. Ik wordt er beetje onzeker van. Goed idd het gezond eten en stress vermijden. En nee, het mag het genieten niet in de weg staan. :) jaaa, ik had dat ook gelezen die bakerpraatjes! Ben ook erg benieuwd! Is t jouw eerste zwangerschap? Het beste is geloof ik ook om geen make up te dragen en goed te reinigen. Maar soms wil ik het wel heel graag iets camoufleren:p hoe doe jij dat?

3 maanden geleden

Reactie op jenni2024X

Ik heb ook last van zwangerschapsacne. Het zit op mn gezicht en ook op mn r ...
Hier ook last van hele onrustige huid en wij krijgen een jongetje 🙊 Inderdaad erg vervelend, maar probeer ondertussen gewoon te genieten van de zwangerschap

3 maanden geleden

Ampullen van Toskani zijn echt super! Voor je normale huidverzorging aanbrengen en mijn huid is sindsdien een stuk rustiger🥳

3 maanden geleden

Reactie op CleoBurink

Ampullen van Toskani zijn echt super! Voor je normale huidverzorging aanbre ...
Ik heb ze opgezocht en welke moet je dan hebben als ik vragen mag?🙂 ik zie dat er verschillende zijn

3 maanden geleden

Reactie op mj1997

Ik heb ze opgezocht en welke moet je dan hebben als ik vragen mag?🙂 ik zie ...
Toskani sensitive skin heb ik. Die was tijdens de zwangerschap het meest aan te raden zei mijn huidtherapeute. Merkbaar verschil, dus hopelijk mag het voor jou hetzelfde doen! 😃

3 maanden geleden

Hier ook onder de pukkels. Had ik bij de eerste ook. Toen een jongetje nu een meisje. Moet zeggen dat m’n hormonen na de eerste nooit weer “normaal” zijn geweest, sinds die zwangerschap altijd last gehad van pukkels erna …

3 maanden geleden

Tip: van die pimple patches kopen. Gewoon via bol.com. Je hebt hele dure maar ook de iets goedkopere (10,- voor 50 stuks ofzo) werken prima! ‘S avonds voor het slapengaan opdoen, 6-8u laten zitten, haalt de ‘zooi’ eruit en voorkomt ontstekingen omdat je er dus ook niet aan zit :)