29 Reacties
2 maanden geleden
Jaaa eens! En mocht er nog een tip zijn over skinny zwangerschapsbroeken dan hoor ik deze heel graag 🙏🏼
2 maanden geleden
Nah precies deze frustratie! Het enige moment waarop precies geen enkele vrouw meer begrijpt hoe haar lichaam werkt met kleding en dan kun je niet passen. Bizar.
2 maanden geleden
Alles waar zwanger voor staat is gewoon 3x zo duur.
Mijn zwangerschap kleding.
Extra lange tank tops
Vesten in veel kleuren
Stretch leggings en broeken zoals de comfort broeken wel zonder zakken. De zakken die scheuren eraf als je veel groeit.
A-lijn jurken met in de winter leggings en een vest eventueel.
Gewone normale kleding. Veel goedkoper als zwangerschap kleding en na tijd kun je het ook prima dragen
2 maanden geleden
Reactie op anoniemxxx57931
Jaaa eens! En mocht er nog een tip zijn over skinny zwangerschapsbroeken da ...
Love2wait heeft fijne skinny’s vind ik. Ik kijken op wehkamp, daar staan toch best wat verschillende merken op. Only en Vero moda heeft ook genoeg zwangerschapskleding!
2 maanden geleden
Reactie op Nurse541
Ik was laatst in Den Bosch en ik kon GEEN winkel vinden met positiekleding. ...
Same here!!
2 maanden geleden
Ik snap er ook niks van, als er iéts een constante beweging in de samenleving is dan is het toch wel een eindeloze stroom aan zwangere vrouwen die geen reet meer van hun eigen maat begrijpen en goud geld betalen voor fijne kleding die ze ook nog eventjes kunnen passen..
Ik vond in Arnhem een Noppies, dat was echt heel fijn, maar verder is het aanbod dramatisch.
Ps los van alle andere logische redenen om ver weg te blijven van shein, Ali en temu: denk goed na voordat je je grootste orgaan hult in chemicaliën waar de Nederlandse warenwet nachtmerries van krijgt (zeker met leven in je buik!)
2 maanden geleden
Ik ben nu bijna 29 weken en draag eigenlijk zoveel mogelijk mijn gewone kleding. Als er rek in zit kan het nog prima. Draag veel jurken. Heb wel zwangerschaps broeken bij de h&m gekocht en zwangerschapsleggings bij zalando en asos.
Vind het zonde van het geld om allemaal nieuwe kleding te moeten kopen voor een paar maanden. ☺️
2 maanden geleden
Reactie op Caglatt
Ben ik de enige die nog geen zwangerschapskleding draagt. Ik leef nog gewoo ...
Hangt ook van je stijl af denk ik, ik droeg vooral (hoge) pantalons zonder rek, die pasten bij week 15 al niet meer!
Wat me nu wel tegenvalt is dat ik zo snel uit ondergoed groei.. heb nu toch al snel dat naden in mijn huid prikken en zo.
2 maanden geleden
Heb 3 zwangerschapsbroeken gekocht: 2 van Studio Anneloes en 1 van Oysho. Verder wat normale jurken maatje groter dan normaal gekocht. En tshirt ook maat groter. Nu trui voor de winter 2 maten groter gekocht. En heb nog wat oversized dingen hangen die ik nog kan dragen.