29 Reacties

2 maanden geleden

Jaaa eens! En mocht er nog een tip zijn over skinny zwangerschapsbroeken dan hoor ik deze heel graag 🙏🏼

2 maanden geleden

Ja ik heb ook alles bij H&M gehaald, en zalando heeft ook gw mooie koker rokken die heb ik ook. Zitten heel fijn en niet duur

2 maanden geleden

Jaa, dit vind ik zo bizar! Alles moet online en juist nu je lichaam zo veranderd.. Vinted durf ik echt alleen aan met tops of jurken niet met broeken. Ik ben ook geslaagd laatst bij Zalando Lounge, die heeft regelmatig veel zwangerschapskleding in de flinke sale.

2 maanden geleden

Ik was laatst in Den Bosch en ik kon GEEN winkel vinden met positiekleding. Zelfs de H&M en de C&A niet.. De prenatal zit daar niet in het centrum. Heb uiteindelijk wat kleding via Vinted gescoord

2 maanden geleden

Eens echt irritant 😵‍💫 Ik heb ook nog broeken van de Zeeman zwangerschapscollectie. Echt voor dat geld bijzonder goede kwaliteit!

2 maanden geleden

Nah precies deze frustratie! Het enige moment waarop precies geen enkele vrouw meer begrijpt hoe haar lichaam werkt met kleding en dan kun je niet passen. Bizar.

2 maanden geleden

Reactie op anoniemxxx57931

Jaaa eens! En mocht er nog een tip zijn over skinny zwangerschapsbroeken da ...
Ja bij de h&m hebben ze dus veel broeken, ook skinny! In eindhoven hadden ze best veel maar volgensmij kun je op de website zien waar ze t wel en niet hebben

2 maanden geleden

Ik haal ze via Shein, zitten heerlijk.

2 maanden geleden

Alles waar zwanger voor staat is gewoon 3x zo duur. Mijn zwangerschap kleding. Extra lange tank tops Vesten in veel kleuren Stretch leggings en broeken zoals de comfort broeken wel zonder zakken. De zakken die scheuren eraf als je veel groeit. A-lijn jurken met in de winter leggings en een vest eventueel. Gewone normale kleding. Veel goedkoper als zwangerschap kleding en na tijd kun je het ook prima dragen

2 maanden geleden

Reactie op anoniemxxx57931

Jaaa eens! En mocht er nog een tip zijn over skinny zwangerschapsbroeken da ...
Love2wait heeft fijne skinny’s vind ik. Ik kijken op wehkamp, daar staan toch best wat verschillende merken op. Only en Vero moda heeft ook genoeg zwangerschapskleding!

2 maanden geleden

Reactie op Nurse541

Ik was laatst in Den Bosch en ik kon GEEN winkel vinden met positiekleding. ...
Same here!!

2 maanden geleden

Ik ben bij de prenatal goed geslaagd voor leuke en hippe zwangerschap kleding vooral de Broeken en shirts/truien. Vind die broeken echt heerlijk zitten. Iets duurder maar ik vind het het wel waard het zit goed en qualitatief ook erg goed!

2 maanden geleden

Ik snap er ook niks van, als er iéts een constante beweging in de samenleving is dan is het toch wel een eindeloze stroom aan zwangere vrouwen die geen reet meer van hun eigen maat begrijpen en goud geld betalen voor fijne kleding die ze ook nog eventjes kunnen passen.. Ik vond in Arnhem een Noppies, dat was echt heel fijn, maar verder is het aanbod dramatisch. Ps los van alle andere logische redenen om ver weg te blijven van shein, Ali en temu: denk goed na voordat je je grootste orgaan hult in chemicaliën waar de Nederlandse warenwet nachtmerries van krijgt (zeker met leven in je buik!)

2 maanden geleden

Reactie op Noé91

Love2wait heeft fijne skinny’s vind ik. Ik kijken op wehkamp, daar staan to ...
Ik ben qua broeken ook fan van Love2wait! Degelijke broeken, gewoon lekkere jeans.

2 maanden geleden

Ben ik de enige die nog geen zwangerschapskleding draagt. Ik leef nog gewoon in mijn oude leggings en elastische broeken🙊

2 maanden geleden

Tiptip: vandaag echt nog leuke dingen gescoord in de final sale bij Prenatal 😁

2 maanden geleden

Ik ben nu bijna 29 weken en draag eigenlijk zoveel mogelijk mijn gewone kleding. Als er rek in zit kan het nog prima. Draag veel jurken. Heb wel zwangerschaps broeken bij de h&m gekocht en zwangerschapsleggings bij zalando en asos. Vind het zonde van het geld om allemaal nieuwe kleding te moeten kopen voor een paar maanden. ☺️

2 maanden geleden

Reactie op Caglatt

Ben ik de enige die nog geen zwangerschapskleding draagt. Ik leef nog gewoo ...
Hangt ook van je stijl af denk ik, ik droeg vooral (hoge) pantalons zonder rek, die pasten bij week 15 al niet meer! Wat me nu wel tegenvalt is dat ik zo snel uit ondergoed groei.. heb nu toch al snel dat naden in mijn huid prikken en zo.

2 maanden geleden

Lidl heeft online ook leggings met een band, zit lekker en kost weinig😋

2 maanden geleden

Heb 3 zwangerschapsbroeken gekocht: 2 van Studio Anneloes en 1 van Oysho. Verder wat normale jurken maatje groter dan normaal gekocht. En tshirt ook maat groter. Nu trui voor de winter 2 maten groter gekocht. En heb nog wat oversized dingen hangen die ik nog kan dragen.