29 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Tmr_

Ik ben nu bijna 29 weken en draag eigenlijk zoveel mogelijk mijn gewone kle ...
Als dat kan, is dat natuurlijk fantastisch. Bij mij beginnen nu met 28 weken toch ook echt de laatste wijde jurken en blouses te krap te zitten. En heb wel wat dingen met stretch die in theorie nog passen, maar krijg gewoon buikpijn ervan als ik die langer dan een uur aan heb... Dat gezegd hebbende: ik ben lid van een kleding ruil groep (via clothing loop) waar we zwangerschaps- baby en kinderkleding ruilen. Kost niks èn je kunt het passen :) En behalve voor broeken slaag ik bij de kringloop ook goed in een of twee maten groter dan normaal.

2 maanden geleden

Ik koop eigenlijk alleen dingen bij de H&M. Ik snap het ook wel want Het verkoopt natuurlijk een stuk minder goed dan “normale” kleding

2 maanden geleden

Ik voorzie wel een gat in de markt trouwens. Een zwangerschaps kleding keten

2 maanden geleden

Reactie op anoniemxxx57931

Jaaa eens! En mocht er nog een tip zijn over skinny zwangerschapsbroeken da ...
Die van mamalicious! Op Zalando gekocht. Zit echt net een legging

2 maanden geleden

Reactie op anoniemxxx57931

Jaaa eens! En mocht er nog een tip zijn over skinny zwangerschapsbroeken da ...
Ik heb die van de zeeman besteld. Dacht, voor die prijs ga ik een gokje wagen. Erg fijne broek!

2 maanden geleden

Ik ben een plussize vrouw en kan dus helaas niet winkelen bij de 'gewone' winkels voor zwangere vrouwen. H&M, prenatal etc hebben mijn maat helaas niet. C&A heeft wel wat dingetjes maar niet veel. Ik koop nu vooral online via Bonprix (hebben veel keus) en Yours clothing (speciaal voor plussize dames). Verder zitten de jeggings van MS mode ook nog best lekker (zelfs bij 30 weken zwanger) door de elastische band, die ogen dan ook nog mooi skinny.

2 maanden geleden

Only heeft de fijnste zwangerschapsjeans vind ik. Jurkjes heb ik van Anna Field, Mamalicious en Noppies. De zalando lounge app in de gaten houden, die hebben regelmatig sales van deze merken/zwangerschapskleding :) en scheelt vaak echt de helft of meer

2 maanden geleden

Oh en leggings van primark en pyjama's, van hun gewone lijn, valt allemaal super groot

2 maanden geleden

Ik heb in het begin een paar outfitjes bij Shein gehaald, maar vond het allemaal wel dunne stof en veel inkijk. Dus ik bestel daar eigenlijk niet meer 😂 Heb uiteindelijk bij de c&a en de h&m wat jurkjes en een spijkerbroek gehaald, maar ik draag achteraf vaak gewoon non zwangerschapskleding, gewoon xxl ofzo lekker wijd 😂 alleen met broeken ben ik wel van mening dat je echt zwangerschapbroeken moet halen of het zit gewoon niet comfy rond je navel 😅 (heb alleen een h&m spijkerbroek, h&m shorts voor onder je jurk, lounge broek van Shein en een soort joggings outfit van annafield) Vind het eigenlijk ook wel bizar dat het allemaal zo duur is en er niet meer winkels zijn die wat basics verkopen 🫣