10 Reacties

2 maanden geleden

Boutique by jlk heb ik een jurk besteld voor een bruiloft en heeft leuke jurkjes. Maar nu heb ik Seraphine gevonden 😍 Zó veel leuks! Veel plezier 😉

2 maanden geleden

Ik heb een aantal basic zwangerschaps jurken besteld bij H&M en onlangs 2 flaired zwangerschaps leggings bij zalando, 1 van noppies en die andere van een ander merk wat ik niet meer weet. Ik ben zelf wat voller maar draag nu ook wat strakkere jurkjes zodat je mijn buik ziet en ik pas nog makkelijk mijn a-lijn zomerjurken

2 maanden geleden

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap, en nu bij deze weer, geen zwangerschapskleding gekocht. Heb alleen via zalando wat dunne korte zwangerschapsbroekjes gekocht. Jurken allemaal met stretch, via primark/ h&m enzo. En dan 1 of 2 maten groter🤭

2 maanden geleden

Ik heb twee wijde lange broeken bij de Cotton club gekocht deze week. Heel zomers en luchtig, en nog steeds hartstikke hip. Draag er een strakke top of shirtje op. Zit lekker, rekt de komende maanden mee en is dus niet die oubollige meuk. Herken je struggle namelijk maar al te goed. Ben nu 19+5 en in deze broeken kan ik echt nog lang vooruit.

2 maanden geleden

Reactie op lonn2424

Ik heb twee wijde lange broeken bij de Cotton club gekocht deze week. Heel ...
Oh en ben al best wel bol 🙈

2 maanden geleden

Ik heb bij Asos leuke jurken gescoord, hebben ze nu ook uitverkoop, ze hebben ook leuke zwangerschaps jumpsuits en helemaal niet oudbollig of wat dan ook https://www.asos.com/nl/dames/zwangerschapskleding/cat/?cid=5813&currentpricerange=0-235&sort=priceasc&refine=attribute_10992:61379

2 maanden geleden

Bij new yorker hebben ze ook jurkjes die goed mee rekken! In heel veel kleuren voor maar €13. Ook leuk om te dragen na je zwangerschap

2 maanden geleden

Ik koop de kleding gewoon een maatje groter dan normaal. En dan vooral kledingstukken met rek in de stof 😁.

2 maanden geleden

En rokken. Ik heb een aantal normale rokken, dan kun je je stijl kopen die bij je past. Ik vind een rok over mijn buik trekken echt vreselijk zitten, dus ze zitten gewoon laag onder mijn buik. Daarom kan een normale rok ook prima, alleen moet je shirtje dan wel lang genoeg zijn, zodat je geen blote buik hebt 😅 Ik vind een lange rok heerlijk luchtig met dit weer, maar ook netjes op het werk.