51 Reacties

6 maanden geleden

Ik draag nu graag de pantalons van only. Die zijn van joggingstof. Super comfy en met elastiek aan de bovenkant

6 maanden geleden

Vinden jullie die broeken met zo'n elastiek en knoop lekker zitten? Ik zie ze vaak voorbij komen als ik online kijk, maar het oogt niet echt comfortabel ofzo 😅 dus was benieuwd hoe het in de realiteit is.

6 maanden geleden

Reactie op mermaidmommy

Vinden jullie die broeken met zo'n elastiek en knoop lekker zitten? Ik zie ...
Je bedoelt dat je ze strakker kunt maken? Dat is echt super chill! De meeste zwangerschapsbroeken die ik heb geprobeerd zijn gewoon stretch. Vaak ool zonder mogelijkheid tot een riem of dat zit niet lekker. Maar je buik gaat nog behoorlijk groeien dus het is lekker als het nu wel gewoon blijft hangen en niet afzakt (dus elastiekje om je heup aantrekken) en later blijft de broek wel hangen met de band om je buik, als je snapt wat ik bedoel 😅

6 maanden geleden

Reactie op MrsFox

Je bedoelt dat je ze strakker kunt maken? Dat is echt super chill! De meest ...
Haha ja ik snap het. En bedoelde inderdaad zo'n type broek. Zie ze vaak voorbij komen, maar vroeg me af of dat nou lekker zit, maar blijkbaar wel handig dus 😂 bedankt voor je reactie 😁

6 maanden geleden

Nou dames m'n broeken zijn binnen 😃 ik heb 2 skinny jeans besteld bij de only, en 1 soort zwangerschapslegging bij de zeeman. Ze zitten allemaal heerlijk, echt een verademing vergeleken met normale broeken haha 🤗

6 maanden geleden

Ik heb 2 normale broeken van travelstof die kan ik met 13+1 nog steeds goed kan dragen! Ook heb ik een zwangerschapsbroek van Studio Anneloes besteld! Die is fantastisch! Ja hij is duurder, maar je kan m ook na je zwangerschap nog aan 😁.

6 maanden geleden

Reactie op Wenteleefje

Ik heb 2 normale broeken van travelstof die kan ik met 13+1 nog steeds goed ...
Ohh ja studio anneloes heeft zulke fijne kleding! Heerlijk 😁

6 maanden geleden

Ik draag nu van die linnen broeken met een touwtje aan de bovenkant. Zit heerlijk en staat best netjes!

6 maanden geleden

Reactie op renoat

Nou dames m'n broeken zijn binnen 😃 ik heb 2 skinny jeans besteld bij de o ...
Ja het is altijd een soort drempel die je over moet om zwangerschapskleding te gaan dragen, maar het is zo fijn als je de keuze eenmaal hebt gemaakt!

6 maanden geleden

Reactie op renoat

Nou dames m'n broeken zijn binnen 😃 ik heb 2 skinny jeans besteld bij de o ...
Ik ook 2 van de only! Echt top zijn ze’ en wat je zeg, een verademing zeg voor je buik niet meer die rand erop.!

6 maanden geleden

Ik heb me ook al aan 2 zwangerschapsbroeken en een zwangerschapsrok van de H&M gewaagd. En wat zitten ze heerlijk! Heel fijn voor het tussenseizoen - ik heb echt giga veel jurken die ik deze zomer gewoon ga kunnen doordragen, heel fijn. Maar voor nu vind ik het wel leuk om een jeans of rok te combineren met een topje en een oversized hemd / kimono! Met een paar basics kan ik zo eindeloos combineren en de hemden/kimonos had ik al! Eneu... Me verstoppen in wijde kleding was ik stilaan beu... kan ik toch al dat ienimini bumpje showen 🤗

6 maanden geleden

Reactie op Wenteleefje

Ik heb 2 normale broeken van travelstof die kan ik met 13+1 nog steeds goed ...
14+1 trouwens al 😂. Oeps haha

6 maanden geleden

Ik zweer bij de ambika leggings! 😍

6 maanden geleden

Deze heb ik bij de Zara gekocht in een maatje groter dan normaal. En bij Arket heb ik twee korte broeken gekocht, ook met band en een maatje groter. Ik hoop het op deze manier nog even een tijdje op te kunnen lossen met ‘gewone’ kleding.

6 maanden geleden

Reactie op Wonder2024november

Ik zweer bij de ambika leggings! 😍
Ik twijfel dus over deze leggings.. hoe zijn ze qua dikte? Laten ze iedere hobbel en bobbel zien? 😏

6 maanden geleden

Reactie op Smos

Ja het is altijd een soort drempel die je over moet om zwangerschapskleding ...
Welke maat hebben jullie dan van only doe je dan je eigen maat of maat groter?

6 maanden geleden

Reactie op Lboo9

Welke maat hebben jullie dan van only doe je dan je eigen maat of maat grot ...
Voordat ik zwanger was droeg ik altijd maat S/34 maar had laatst nog een maat M gekocht, die zat nog wel een tijdje goed met minibuikje. Maar heb nu als zwangerschapsbroek weer S/34 gekocht, heb het idee dat ze wel iets korter zijn dan de normale broeken maar verder zitten ze prima, maat M zou te groot voor mij zijn denk ik aangezien ik in maat S nog wel wat ruimte over heb. Er zit trouwens wel zo'n elastieken bandje in aan de binnenkant die je met knoopjes kunt verstellen, dat is wel handig 😃 (weet trouwens niet of dit standaard is bij zwangerschapsbroeken 😊)

6 maanden geleden

Reactie op Rnrs12

Ik twijfel dus over deze leggings.. hoe zijn ze qua dikte? Laten ze iedere ...
Ze zijn echt mega fijn, stof is super stretch en band kan helemaal over je buik. Ze hebben allemaal printjes dus je hoeft je geen zorgen te maken qua cellulitis 🤣. Wel zijn ze wat dunner qua stof, maar ideaal vind ik nu met de lente en zomer. Ik vind die van Ambika eigenlijk beter dan Stieglitz (en ook qua prijs)

6 maanden geleden

Reactie op Rnrs12

Ik twijfel dus over deze leggings.. hoe zijn ze qua dikte? Laten ze iedere ...
Ik vind deze dus prachtig, maar enorm doorschijnen op de kont. Ik begrijp niet dat iedereen zo enthousiast is, of misschien heb ik een uitzonderlijk grote bil partij ofzo 😂 Ik wil wel graag kunnen bukken zonder dat iedereen m’n string er dwars doorheen ziet zegmaar.

6 maanden geleden

Ik heb een paar flair broeken van de zeeman besteld. Zijn prima betaalbaar 17 euro per stuk dacht ik. En zitten heerlijk ze hebben ook spijkerbroeken heb daar 1 van maar die nog niet een hele dag aangehad. Maar met passen zat die ook lekker.