51 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op JantinaW

Ik heb een paar flair broeken van de zeeman besteld. Zijn prima betaalbaar ...
Kleine toevoeging je kan ze alleen online bestellen.

6 maanden geleden

Reactie op Siem_1

Ik vind deze dus prachtig, maar enorm doorschijnen op de kont. Ik begrijp n ...
Hahahaha, snap ik. Duidelijk verhaal (ook voor mijn billen en heupen). 🤣

6 maanden geleden

Nog een tippie: vanochtend was ik bij de action, daar hebben ze ook fijne flaredbroeken en soort pantalons met elastiek bovenin voor 5 a 6 euro, koopje 😁 geen idee wat de kwaliteit is maar ze zitten wel lekker

6 maanden geleden

Reactie op Lboo9

Welke maat hebben jullie dan van only doe je dan je eigen maat of maat grot ...
Gewoon normale maat. Broeken ook gewoon 28-32 zoals ik normaal gesproken ook heb. Alleen einde zwangerschap soms grotere maat nodig gehad, maar dat ligt er ook aan hoe een grote buik je mag krijgen….

6 maanden geleden

Reactie op Lboo9

Welke maat hebben jullie dan van only doe je dan je eigen maat of maat grot ...
Eigen maat want met een maat groter zijn de pijpen meteen wijd

6 maanden geleden

Zojuist bij Lidl 2 zwangerschaps broeken besteld. €9,99 per stuk!! Nog geen idee hoe ze zijn maar voor dat geld is het nog een keer te gokken

6 maanden geleden

Reactie op JantinaW

Ik heb een paar flair broeken van de zeeman besteld. Zijn prima betaalbaar ...
Ik heb ook 2 broeken van Zeeman, vind de spijkerbroek ook erg lekker zitten! De buikband is nu wel enoooorrrrmmm maar met onze uitgerekende datum in november is dat wel lekker warm later 😁

6 maanden geleden

Reactie op Sina Alea

Natuurlijk kan dat! Ik draag ze al sinds dag 1. Heerlijk! Ik draag het lief ...
Ja die zijn top! Is dat onderdeel van Noppies? Vind het fijn dat daar ook een elastieken band in zit zodat je zelf kunt afstellen. En ik draag vanaf tien weken alweer zwangerschapsbroeken. Tweede zwangerschap en mijn buik explodeerde gewoon😬

5 maanden geleden

Ik haal dit oude topic weer even naar boven met een vraag: Als ik voor broeken(jeans) wijdtemaat 28 heb, is dat dan maat S/36 of M/38? Ik heb gegoogled maar heel veel omreken tabellen zijn er niet te vinden en ze zeggen niet allemaal hetzelfde. Aanleiding: ik wil op Vinted gaan shoppen naar broeken maar durf maar niets te kopen omdat ik bang ben dat de maat niet goed blijkt te zijn🤭

5 maanden geleden

Reactie op Myra219

Ik haal dit oude topic weer even naar boven met een vraag: Als ik voor bro ...
Ik heb normaal 27-28 jeans maat, beetje afhankelijk van het merk. Voor zwangerschapskleding meestal maat S, alleen einde zwangerschap maat M nodig gehad.

5 maanden geleden

Reactie op Myra219

Ik haal dit oude topic weer even naar boven met een vraag: Als ik voor bro ...
Ik heb normaal ook wijdtemaat 28, heb nu in een zwangerschapsboek van de h&m een S! Die zit echt heel fijn