25 Reacties

10 dagen geleden

Wat fijn om ongegeneerd te klagen met z’n allen! Jullie zijn allemaal hartstikke goed bezig want je bent een prachtig kindje aan het bouwen!! Ik doe ook even mee goed 😊 - voor de zwangerschap al een half jaar bezig met oefenfysio om m’n core sterk genoeg te krijgen, en met bekkenfysio om mn bekkenbodem te laten ontspannen - na 4 weken al takkemoe misselijk en niet alert genoeg voor het fysieke deel van mn werk dus ziekgemeld met week of 6 - maagzuur misselijk en zo ziek dat ik maand op de bank heb liggen vegeteren - toen alle opgebouwde spierkracht weer kwijt -vanaf 12 weken elke weer suprimal proberen af te bouwen (want misselijkheid “hoort” over te zijn na die tijd. Elke week weer hondsberoerd dus - met 18 weken eindelijk gelukt - vanaf 12 weken veel last van bekkenpijn, steeds moeilijker lopen - nu met 29 weken kan ik alleen nog maar een paar meter waggelen. Kleuter naar binnen brengen vanaf de parkeerplaats is maximaal - door de pijn slecht slapen -kuitkrampen😫 - niet kunnen draaien snachts (zooveel pijn in mn schaambot) - daardoor mentaal een leeggelopen voetbal. - kom niet meer uit m’n woorden en kan niet meer veilig autorijden dus ook gestopt met het niet fysieke deel van mn werk (trainingen geven) wat ik juist zo graag wilde blijven doen tot mn verlof Maar… Baby doet het voor zover wij weten super (allerbelangrijkste) ik kan nog wel fietsen En ik heb Superlieve kinderen En superlieve moeder en zus die komen helpen poetsen Lieve vriendin die m’n kids vaak meeneemt van en naar school Topman die probeert al z’n klussen af te krijgen zodat hij in november december en januari thuis kan werken Een ontzettende fijne werkgever (en Arbo en UWV) die me alle ruimte geeft en nog nooit 1 kritische vraag gesteld heeft MegaLieve verloskundigen waar ik uit kan janken en er dan zo positief weer naar buiten kom En nog veel meer mensen die willen helpen Nu zonder werk hopelijk de rust om m’n huis netjes te houden en alle regelklusjes te doen en daardoor beetje positief de laatste weken door te vliegen

10 dagen geleden

Ik begrijp je helemaal volledig. Ook al die goedbedoelde tips uit de omgeving waar je niets mee kan. Allemaal heel lief, maar niets dat werkt. Zelf heb ik ook een goede bingokaart vol. HG dus nog steeds aan de medicijnen, bloedarmoede, lage bloeddruk (dus ook flauwvallen bij langer staan), dubbele hernia klachten in beide benen die terug zijn gekomen door extra gewicht aan mijn buik. Ook ik loop bij de fysio voor mijn bekken en och soms zulke bandenpijn dat ik ook daarvan krom lig. Vervelendste door combinatie HG en bloedarmoede is dat ook ik nu super moe ben de hele dag door. Alleen slapen ‘s nachts lukt niet… dan lig ik alleen maar wakker van de pijn. Heerlijk zo! Gelukkig aftellen met 31+4 nu

9 dagen geleden

Reactie op Cv-ketel

Wat een herkenning! Als mensen vragen hoe het gaat zeg ik altijd: medisch ...
Jeetje, wat ontzettend heftig voor je vriendin en voor jou om van zo dichtbij mee te maken. Heel veel sterkte❤️. En jij verder een gezonde en goede zwangerschap en bevalling gewenst🍀

9 dagen geleden

Reactie op krulstaartjes

Ik herken het. Ik moest van de week bij de verloskundige echt heel erg hard ...
Snap dat je hoogtepunt bereikt is en dat mag ook!!!! Dikke knuffel❤️

9 dagen geleden

Reactie op AnkaV

Ah herkenbaar allemaal! Hier ook Bingo: - Sinds week 7 HG, 3 medicijnen gep ...
Een schoonmaakster!! Wat een droom😍