8 Reacties

6 maanden geleden

Kan gewoon hoor, je kan hem altijd nog baggy onder je buik dragen. Misschien wel een maatje groter dan normaal.

6 maanden geleden

Ik heb uiteindelijk wel 1 gekocht met een band, achteraf gezien veel eerder moeten doen. Geen druk op je buik dus ik vond het veel chiller zitten. En na mijn bevalling was die broek echt een uitkomst ipv een normale joggingbroek… (check Vinted of zeeman oid mocht je het zonde geld vinden 😉)

6 maanden geleden

Wat fijn is aan zo'n band is dat het lekker zit en je buik bedekt. Anders hangt er straks zo'n blote hoogzwangere buik onder je t-shirt. Dus het bedekt het ook lekker. Maar je kan een comfortabele joggingsbroek die laag eindigt ook aan

3 maanden geleden

Ik geef dit topic even een uppje. Ik heb wel een paar zwangerschapsjeans te leen van anderen, en zelf wat shirts en een jurk gekocht. Maar ik struggle echt met een beetje vinden van een stijl die me nu goed staat, zeker voor op kantoor. Ik vind het zo zonde om zoveel te kopen maar mijn huidige kleding staat ook een beetje potsierlijk. Hebben jullie al goede kleding gevonden en zo ja hoeveel?

3 maanden geleden

https://www.wehkamp.nl/app/product/17276774 Ik heb deze laatst gekocht. Zwangerschapsbroek maar zonder band en ook goed te dragen naar werk!

3 maanden geleden

Reactie op kristab88

Ik geef dit topic even een uppje. Ik heb wel een paar zwangerschapsjeans te ...
Hier hetzelfde probleem, ik wou eerst ook niet al teveel kopen, uiteindelijk toegegeven en wat items gekocht op Vinted en ook nieuw. Voel me stuk lekkerder op kantoor vooral.. Zwangerschapsbroek van Studio Anneloes is wel aanrader en verder fan van kantoor jurkjes van Mamalicious

3 maanden geleden

Ligt ook aan je bouw. Heb vriendinnen die met 20 weken nog hun normale spijkerbroeken met een elastiekje door het knoopsgat aan konden doen. Bij mij zat dat na 10 weken al niet meer lekker. Ook zakt een normale broek in een maat groter me achter van mijn kont als ik hem onder mijn buik draag, dus ik heb dan liever een broek met een band (je hebt ook broeken met een lagere band, die zijn wel fijn in de zomer), zodat mijn bouwvakkersdecolleté daarachter verborgen blijft 😅 Wat betreft kantoorkleding: ik heb vooral donkere zwangerschapsbroeken aan en dan een oversized blouse erop. Kun je ook na de bevalling fijn aan als je je buik nog wat wil verbloemen (duurde bij mij zeker 6 maanden voordat die een beetje goed geslonken was). En als de buik dadelijk echt goed zichtbaar is trek ik juist een strak net shirt aan met een jasje erop :) En jurken natuurlijk. Hopelijk wordt het snel eindelijk eens wat langer achter elkaar warm genoeg om met blote benen rond te lopen, want zwangerschapspanty's vind ik echt vreselijk 😅

3 maanden geleden

Ik zie dat het topic inmiddels over andere zwangerschapskleding gaat ☺️ Maar qua joggingbroek kan ik deze heren Zeeman joggingbroek aanbevelen! https://www.zeeman.com/nl/heren-joggingbroek-aav000000413.html?queryID=b28f0ae16d30f16bd1cb68c3f3e829b0&objectID=627772&indexName=prd_nl_products Ik draag hiervan een L en maat +/- 40 damesmaat. Past gewoon tot het einde, ik draag hem dan onder mijn buik met een grote hoodie ofzo over mijn buik heen. De broekband heeft voldoende elastiek, maar zit niet te strak.