9 Reacties

3 maanden geleden

Mariet Mons is geweldig! Ze stelt je zo op je gemak. Ze maakt bijv in de duinen/aan het strand foto’s in Den Haag. Prachtige locatie en ze zal echt met je meedenken. Je kan dr opzoeken op Instagram of op dr website

3 maanden geleden

Ik ga mijn shoot ook bij haar doen☺️. We doen al jaren onze foto’s bij haar (koppel/trouwerij enzo). Haar foto’s zijn echt een cadeautje. Hoe dan ook veel plezier en fijn dat je deze stap nu wel zet om de herinneringen vast te leggen!

3 maanden geleden

https://www.chantalvandenbergfotografie.com/ Ook te vinden op Instagram! Ze denkt heel graag creatief mee, ga aan het einde van de zomer met haar de heide op voor een zwangerschapsshoot!! Het staat niet bij haar portfolio maar ze doet ze wel :)

3 maanden geleden

Renate Fotografie! Wij hebben bij haar onze vorige zwangerschap vast laten leggen, ze komt uit Katwijk maar wij zijn vanuit Zoetermeer gewoon daarheen gereden en hebben in de duinen en op het strand bij Katwijk aan Zee hele mooie foto's gemaakt 🥰 Renate stelt je heel erg op je gemak, voor mij voelde het bijna alsof ik gewoon met een vriendin op pad was. En het maken van de foto's ging heel natuurlijk. Dit is één van de foto's van onze shoot!

3 maanden geleden

Misses prins, prachtige foto's!

3 maanden geleden

Reactie op Alis010

Mariet Mons is geweldig! Ze stelt je zo op je gemak. Ze maakt bijv in de du ...
Het ziet er prachtig uit, de foto’s die ik zie vind ik zelf wel erg bloot, maar denk dat je uiteraard je eigen zeggen daarin hebt

3 maanden geleden

Kijk Dream Art op Facebook. Ook hele mooie buiten foto’s. Zij is uit Spijkenisse

3 maanden geleden

Reactie op L.Cats

Het ziet er prachtig uit, de foto’s die ik zie vind ik zelf wel erg bloot, ...
Zeker klopt! Je kan ook gewoon in jouw favoriete outfit over het strand lopen :). Ze is heel veelzijdig en jouw comfort staat voorop.

3 maanden geleden

Thanks voor de tips allemaal ga zeker even op onderzoek uit en kijken wat het beste bij ons past 😊