5 Reacties

20 dagen geleden

Opnieuw laten checken..

20 dagen geleden

Ik kreeg het bij mijn 1e ook pas met 40 weken

20 dagen geleden

Bellen voor de zekerheid.. ik heb er ook op aangedrongen zojuist, mag om half 3 voor tests. Ze zagen vorige week woensdag de noodzaak niet zo omdat mijn bloeddruk goed is voor het gemiddelde. Echter is hoge bloeddruk niet altijd bij zwangerschapsvergiftiging en is mijn bloeddruk normaal heel laag. Ik vind het raar dat ze dat dan niet opmerkelijk vinden.. ik ben dan maar liever te voorzichtig dan dat ik me bezwaard voel dat ik bel 🤷🏼‍♀️

20 dagen geleden

Reactie op MLdstb

Bellen voor de zekerheid.. ik heb er ook op aangedrongen zojuist, mag om ha ...
Ik heb ook tijdens de zwangerschap een lage bloeddruk en daardoor vermoeden ze het telkens niet. Wel had ik 3 dagen terug tintelingen aan de linkerkant van mijn gezicht en hand. Het voelde verlamd voor ongeveer 15 minuten

20 dagen geleden

Reactie op 210472

Ik heb ook tijdens de zwangerschap een lage bloeddruk en daardoor vermoeden ...
Tintelingen heb ik inderdaad ook in handen, vooral 's nachts. Echt heel vervelend. Kan ook carpaal tunnel snydroom als gevolg van je zwangerschap zijn, maar kan ook met zwangerschapsvergiftiging te maken hebben. Ik heb het ook meegemaakt deze zwangerschap met zwangerschapsdiabetes. Niemand zag noodzaak mij te testen, maar ik mocht testen als ik het per se wilde. Ik had inderdaad verhoogde waarde en dus diagnose zwangerschapsdiabetes. Als ik niet had aangedrongen had ik t nooit geweten..