6 Reacties
茅茅n maand geleden
Ik ben opgenomen geweest met zwangerschapsvergiftiging en ondertussen bevallen. Kensi is op 16-09 geboren na een zwangerschap van precies 30 weken en op 19-09 ben ik ontslagen uit het ziekenhuis. Omdat Kensi nog op de NICU ligt en Leiden ongeveer 1.5 uur rijden is vanaf ons huis zitten wij sindsdien in het Ronald McDonald huis in de buurt.
De nacontroles waren wel gewoon in het ziekenhuis, om de dag moest ik me melden tot een week na ontslag.
Hoe is het met jou? Ook een zwangerschapsvergiftiging dus? Sterkte!
茅茅n maand geleden
Ik had met 31+2 een spoedopname op dinsdag, spoedkeizersnede op woensdag. Pre-eclampsie, eclamptisch insult en HELLP gehad.
Nog 9 dagen in het ZH gelegen. Onze dochter al die tijd op de NICU, zij is daarna overgeplaatst naar een ZH bij ons in de buurt en heeft daar nog 4 weken moeten verblijven.
茅茅n maand geleden
Reactie op Dani毛lleQ
Ik ben opgenomen geweest met zwangerschapsvergiftiging en ondertussen beval ...
Helaas is vorige week zwangerschapsvergiftiging geconstateerd nadat ik een afspraak had bij het ziekenhuis voor onze eventuele vragen rondom een ziekenhuisbevalling. Ik ben 3 dagen opgenomen geweest en ben nu thuis met bloeddrukverlagende medicijnen en moet zelf me bloeddruk meten en als die verhoogd is moet ik bellen. Vind het vooral spannend wat we allemaal gaat gebeuren want ben op dit moment pas 33 weken en 3 dagen zwanger. Hopelijk gaat het snel goed met kleine Kensi鉂わ笍
茅茅n maand geleden
Ik heb het gehad bij mijn 3 jarige dochter, na bevallen te zijn met 31 weken mocht ik na 5 dagen naar huis
茅茅n maand geleden
Hi, ik had beginnende zwangerschapsvergiftiging bij mijn vorige zwangerschap. Bij 37+2 ingeleid en uiteindelijk na de bevalling nog 2 nachtjes moeten blijven. Eigenlijk was alles weer verdwenen zodra ik bevallen was. 馃榿
茅茅n maand geleden
Ik moest bij mijn vorige bevalling 5 daagjes in het ziekenhuis blijven