3 Reacties
één maand geleden
Ik kan je wel mijn hele horrorverhaal gaan vertellen omtrent zwangerschapsvergiftiging, maar daar krijg je waarschijnlijk nog meer zenuwen van 😅
Het enige wat ik kan aanraden is op dit punt gewoon echt goed naar jezelf en de doktoren te luisteren!!
Hoe eerder ze overal bij zijn, hoe beter ze je kunnen helpen om zoveel mogelijk schade te voorkomen.
En als dat inhoudt dat je in het zh moet blijven, dan serieus gewoon een stille lijdensweg ondergaan en uitzingen.
Heel veel succes! 🍀
één maand geleden
Ik sluit mij aan bij Chibi 🙈 de ervaringen bespaar ik je even.
Je bent al 35 weken, ik snap dat je natuurlijk zo lang mogelijk je kindje in je buik wil, maar weet dat dit echt al een goed termijn is!
Laat het over je heen komen, mocht een opname nodig zijn weet je dat je in het ziekenhuis op de allerbeste plek zit voor jezelf en je kindje 😘
één maand geleden
Hier 1ste zwangerschap met 39 weken gekregen toen ivm al 39 weken direct ingeleid.. nu de 2de en slik ascal vandaag weer sterretjes en hoge boven bloeddruk (zelf gemeten) toen verloskunde thuis kwam was die gedaald naar 130 controles waren goed, toen wilde ze eiwit controleren en zagen al wat sporen gelukkig mag ik nog thuis blijven maar zodra ik 1 van de kenmerken krijg moet ik direct aan de bel trekken en nu ook extra controles 🤞 hopen dat het weg blijft 🤞🤞