12 Reacties

2 maanden geleden

Ik wilde hier ook mee beginnen. Heb al kaartje gekocht. Nu nog zin maken om een keer te gaan

2 maanden geleden

Ik ben er met 17 weken mee begonnen! Normaal doe ik aqua fitness bij de sportschool, dus ik dacht dat het een makkie ging zijn. Viel toch een beetje tegen in de zin van dat het een pittige workout was. Fijne begeleiding met tips over simpele dingen als hoe je het beste het bad in en uit klimt met je zwangere lijf, goed de tijd voor een warming up en cooling down en de intensievere oefeningen worden hier goed afgewisseld met rustiger drijven. Het water is in dit zwembad warmer dan ik gewend ben, erg comfortabel! (En volgens bij bewust omdat tegelijkertijd in het aangrenzende kindergedeelte het peuterzwemmen was)

2 maanden geleden

Ik ben begonnen toen ik net voorbij de 10 weken was haha! Je kan op ieder moment beginnen :) Bij ons in de groep zwemmen ook vrouwen nog een paar lesjes aan het einde van hun zwangerschap. Ik vind het in ieder geval heel chill! Fijn om even te bewegen en ontspannen, en ik vind het ook een leuk idee dat de baby gewichtsloos in het vruchtwater zwemt. Dus nog een beetje meer verbinding 😁

2 maanden geleden

Ik heb een proeflesje gedaan toen ik 13 weken was en daarna lukte het even niet om te gaan, maar ik vond het heel fijn! Wel pittiger dan verwacht maar niet dat het echt niet te doen is hoor.

2 maanden geleden

Ik ben er mee begonnen toen ik bijna 17 weken was. Dik een half uur oefeningen doen, de ene keer wat meer voor conditie en de andere keer meer voor ademhaling en balans. En dan het laatste kwartiertje mogen we kiezen of we gaan dobberen (relaxen) of baantjes gaan zwemmen. Ik heb best last van m'n bekken maar tijdens het zwemmen vind ik het heerlijk! Echt een aanrader!

2 maanden geleden

Ik ben begonnen met 12 weken en vind het echt heerlijk. Nu 19 weken

2 maanden geleden

Dank jullie wel voor de reacties! Ik ga donderdag eens kijken hoe het bevalt 🤩

2 maanden geleden

Wij hebben helaas geen zwangerschaps zwemen in de buurt. Wel heb ik mijn bootcamp geruild voor baantjes zwemmen 50 minuten. Vind dat nog best pittig haha

2 maanden geleden

Ik ging de eerste keer met 6 weken (omdat een vriendin al 14 weken was), toen voelde ik me een beetje voor schut staan want iedereen was al zo ver 😂 daarna werd ik extreem misselijk en ben ik pas met 14 weken weer gegaan. Ik doe het samen met een vriendin en we vinden het heerlijk. We kletsen ook regelmatig tijdens het zwemmen en na afloop met z'n alle even jn het bubbelbad, gelijk met de andere meiden kletsen. Wij vinden het de perfecte samenstelling, relaxed maar wel actief en gezellig

2 maanden geleden

Ik wil ook graag gaan, maar ik vind het een beetje awkward in mijn eentje 🤭 dus neig naar baantjes zwemmen zodat ik gewoon mijn ding kan doen zonder sociaal gedoe met vreemden.

2 maanden geleden

Reactie op mermaidmommy

Ik wil ook graag gaan, maar ik vind het een beetje awkward in mijn eentje � ...
Bij ons is het helemaal geen sociaal gedoe. Gewoon lekker de oefeningen doen en daarna relaxen en connectie zoeken met je kindje!

2 maanden geleden

Reactie op Eva003

Bij ons is het helemaal geen sociaal gedoe. Gewoon lekker de oefeningen doe ...
Hmm, kan altijd een proefles proberen 😁