5 Reacties

2 maanden geleden

Ja ik heb het ook overweeg om misschien een steun band te halen voor de laatste weken 35+4 ,nog andere tips?

2 maanden geleden

Ja ik heb dat gevoel ook echt heel erg. Nu bijna 32 weken. Heb toch maar een buikband gekocht, vooral ook voor de huishoudelijke taken nog een beetje fatsoenlijk te kunnen doen. Geeft toch net wat meer ondersteuning waardoor het iets minder zwaar voelt. Maarja dat is ook geen oplossing voor de hele dag natuurlijk.

2 maanden geleden

34 weken hier en mijn buik voelt als een enorme zware bowlingbal ofzo 🫣

2 maanden geleden

Ja hier ook, ondertussen een kg of 12-14 extra, die alleen in mijn buik zitten. Verder nergens een grammetje aangekomen…. Als sinds week 20 vragen mensen of ik al op springen sta 😒 Enige tip dit voor mij werkt; regelmatig even gaan liggen om je lijf rust te geven. Zodat je je buik niet hoeft te dragen. Ik kan mijn buik sinds week 30 al niet meer de hele dag dragen en moet echt overdag een uur liggen, om goed rust te nemen. Buikband vind ik vreselijk aanvoelen, druk op min buik vind ik niet fijn.

één maand geleden

Ja hier ook ik draag heel erg naar voren en al het gexicht wat ik ben aangekomen zit innmijn buik. Je kan altijd ook kinesiotape gebruiken om je buik wat te ondersteunen. Er staan hiervan filmpjes op youtube