3 Reacties

één maand geleden

Hi! Ik werk ook als zelfstandig ondernemer. Dat doe ik nu zes jaar. Tijdens mijn eerste zwangerschap kon ik het moeilijk loslaten, maar na de geboorte van mijn eerste kindje zijn mijn prioriteiten echt verschoven en kan ik veel beter zaken laten liggen tot de dag erna of tot maandag. Het is niet omdat je zelfstandig bent of online werkt, dat je 24/24 bereikbaar moet zijn. Dat verwachten mensen wellicht ook niet, tenzij er een noodgeval is maar is vooral een druk die je je zelf oplegt. Probeer je werk af te bakenen en de momenten waarop je rust nodig hebt en verdient ook. Zo hou je het wellicht langer vol en gaat het ook aangenamer zijn eens je kindje geboren is! Ik heb nu ook een werk telefoon en privénummer waardoor alles meer gescheiden loopt en hou me meer aan mijn ´openingsuren’. Uiteraard werk ik vaak ‘‘s avonds of in de weekends, maar dan omdat ik er zelf voor kies of het zo beter uitkomt, en niet omdat het ´moet’. Zorg goed voor jezelf! En je kleintje natuurlijk!

één maand geleden

Reactie op Loes En Maurice

Hi! Ik werk ook als zelfstandig ondernemer. Dat doe ik nu zes jaar. Tijde ...
Bedankt voor de reactie Loes, helpt enorm! 😊

één maand geleden

Reactie op Kissliek

Bedankt voor de reactie Loes, helpt enorm! 😊
Blij dat te horen, en echt doen hè! Gun jezelf de rust die je nodig hebt en zonder schuldgevoel!