9 Reacties

7 maanden geleden

Ja dat is normaal. Meestal gaan de symptomen in het 2e trimester verminder/weg en ervaar je vaak steken of krampen onderin.

7 maanden geleden

Heel begrijpelijk dat je onzeker bent na twee miskramen, maar wel ontzettend normaal om nu minder klachten te hebben hoor. De eerste zwangerschap was bij mij ook op 16 weken het kantelpunt :) Vanaf toen tot einde zwangerschap voelde ik me echt geweldig en dat was heerlijk na zo’n misselijk eerste trimester! Dus ik zou zeggen probeer vooral te genieten van even geen tot weinig klachten, want je hoort vaker dat het tegen het derde trimester weer wat zwaarder kan worden.

7 maanden geleden

De hele dag de app geopend met de hoop dat iemand dezelfde onzekerheid heeft als ik en daar is je bericht, wat toevallig. Ik ben ook 16 weken zwanger en heb ook door meerdere miskramen minder vertrouwen. Ik probeer zo erg iets te voelen, maar m’n buik is redelijk plat, geen bijzonderheden, geen cravings, niets haha. Eerste trimester wel veel klachten gehad en toch echt 2,5 week geleden gezien dat er een gezond baby’tje zit. Ik vertel mezelf steeds: mijn lichaam is hier voor gemaakt en de baby is nergens heen gegaan in de tussentijd. Probeer een positief mantra in m’n hoofd te houden ipv de negatieve gedachten, maar dat is moeilijk. Ik lees hier graag mee voor tips!
Ik voel al de hele zw amper wat. Op het moment ook 16w en heb alleen continue gevoelige borsten en moet vaker naar de wc. Ik voel wel al de kleine bewegen af en toe dus hoop dat t bij jou ook snel zo mag zijn

7 maanden geleden

Reactie op ZonovergotenHemellichaam363305

Ik voel al de hele zw amper wat. Op het moment ook 16w en heb alleen contin ...
Ah wat een heerlijk idee dat je je kindje kan voelen! Daar kijk ik ook naar uit ja, placenta aan de voorkant, dus kan nog even duren.

Reactie op Aninieml

Ah wat een heerlijk idee dat je je kindje kan voelen! Daar kijk ik ook naar ...
Bij mij zit ie ook aan de voorkant hoor. Ik voel me kleine voornamelijk een beetje aan de zijkanten

7 maanden geleden

Ik heb sinds het 2e trimester echt 0 symptomen. Alleen zwangerschapsdementie. Ik plan elke 2 weken een echo om even te kijken of alles nog goed gaat
Ik ben nu 20+2 en ik heb bijna de hele zwangerschap geen kwaaltjes gehad op vermoeidheid en gevoelige borsten. Ik snap je onzekerheid hoor! Maar ieder lichaam reageert anders op een zwangerschap ❤️

7 maanden geleden

Zo fijn om dit te lezen. Ben nu 16 weken en sinds week geen gevoelige ofgespannen, borsten meer, meer energie, geen vreetbuien meer. Morgen 16 wk pretecho. Ben erg benieuwd. Tot nu toe was alles goed. Maar idd ik word er ook onzeker door!