26 Reacties
9 maanden geleden
Bij mijn eerste was er ook een zeer traag kloppend hartje met die termijn. Werd ook aangegeven dat we ervan uit moesten gaan dat het weer een miskraam werd, maar inmiddels is het een jongen van 2 😏 Het blijft dus gewoon afwachten hoe moeilijk dat ook is en er is een prima kans dat het gewoon goed zit.
9 maanden geleden
Reactie op RT..
Bij mijn eerste was er ook een zeer traag kloppend hartje met die termijn. ...
Fijn om jouw positieve verhaal te lezen, daar hou ik me aan vast! 🍀
9 maanden geleden
Ik vraag me soms sowieso af waarom het erbij gezegd word. Hartactie is hartactie toch? Ik had in oktober een MA en kwam daar bij de termijnecho achter. Had twee weken daarvoor een echo gehad met een sterk kloppend hartje. En dat zei dus blijkbaar ook niet alles :). Bedoel het positief; je hebt een hartje gezien en mag vertrouwen hebben ♥️
9 maanden geleden
Reactie op Yasmin88
Ik vraag me soms sowieso af waarom het erbij gezegd word. Hartactie is hart ...
Ja dat is ook zo! Ohhhh maak me zo’n zorgen maar ik ga proberen om positief te blijven, dankjewel voor je berichtje ❤️
8 maanden geleden
Update: wij hebben vanochtend weer een echo gehad (nu 7+4) en de hartactie was wel sneller dan vorige keer. Het vruchtje is van 3-3,5 mm naar 4-5 mm gegroeid. Dus nog steeds geen duidelijkheid en volgende week donderdag weer terug voor een echo… Zoooo spannend en weet nou niet hoe ik me moet voelen 🥺🤞🏼
8 maanden geleden
Reactie op PainAuChocolat
Update: wij hebben vanochtend weer een echo gehad (nu 7+4) en de hartactie ...
Ik duim voor jullie dat het wondertje zich goed gaat ontwikkelen. ✊🏽
Het is heeel spannend inderdaad, probeer vooral positief te blijven, en laat je niet gek maken van mr. Google. 🍀
8 maanden geleden
Ik heb dit gisteren ook te horen gekregen , ik ben 7+6 maar het vruchtje zag er klein uit en het hartje klopte traag.
Ik ben zo bang dat het weer misgaat. Ik heb het al 2 keer meegemaakt en het is vreselijk 🥺.
Bij me dochter had ik met 6 weken ook geen kloppend hartje en een week later weer wel waarschijnlijk was me eisprong later ik hoop dat dit nu weer het geval is.
8 maanden geleden
Ik heb dit gisteren ook te horen gekregen , ik ben 7+6 maar het vruchtje za ...
Ooh wat heftig 🥺 Helemaal als je het al eerder hebt meegemaakt. Hoeveel mm was het vruchtje?
Ik sprak vanochtend de verloskundige en zij zei dat ze echt van alles voorbij zien komen en we hoop moeten houden. Hopelijk komt alles goed ❤️🩹
8 maanden geleden
3,8 cm.
Ik probeer ook echt positief te blijven, vooral omdat ik met me dochter heb meegemaakt dat het toch is goed gekomen. Alleen ergens in me achterhoofd blijft het maar malen
8 maanden geleden
3,8 cm.
Ik probeer ook echt positief te blijven, vooral omdat ik met me do ...
Ja we zitten in precies hetzelfde schuitje.. wanneer heb je weer een echo? Snap helemaal dat je het niet los kunt laten hoor, het is zo spannend! Kan nog alle kanten op gaan 🙁
8 maanden geleden
Ik heb aanstaande vrijdag weer een echo.
Ja inderdaad het liefst heb ik elke dag een echo 🫣
8 maanden geleden
Ik heb aanstaande vrijdag weer een echo.
Ja inderdaad het liefst heb ik el ...
Aah dat is wel snel gelukkig!! Ik moest een week wachten en nu ook weer tot volgende week donderdag 😳
8 maanden geleden
1e instantie moest ik ook een week wachten maar ik gaf aan niet zolang te willen wachten.
8 maanden geleden
Reactie op Patty92
Hier net gezien dat het hartje traag klopt... nu 6+4 pff zit er helemaal do ...
Ohhh meid sterkte :( Wanneer mag je weer terugkomen voor een echo?
8 maanden geleden
Reactie op Patty92
Lief..🙏❤️ hoe gaat het met jou? Wij mogen maandag terug komen gelukkig, wo ...
Oh dat is heel erg fijn 🙏🏼 Wij moeten wachten tot donderdag. We hadden verwacht afgelopen woensdag te horen dat het hartje was gestopt maar het klopte nog steeds en was iets gegroeid… dus nog steeds hoop. Mogen nu pas donderdag weer komen omdat ze er echt een week tussen willen om duidelijke conclusies te kunnen trekken. Vreselijk die wachttijd hè 😫
Veel succes maandag, hopelijk is het hartje bij jullie dan goed op gang gekomen ❤️
8 maanden geleden
Wij hebben net te horen dat het hartje niet meer klopt 💔
Ik ga de groep verlaten ik wens jullie een fijne zwangerschap lieve dames ❤️