15 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op Lemmiee
Ja dit had ik bij m鈥檔 1e ook. Vind t ook ruiken bah ik was mezelf gewoon he ...
Ja. Dat gaat alleen niet op me werk.. ik gebruik al string inleg.. maar lek en ook langs.. dus me string is ook erg nat.. dat het veel is oke.. maar die geurrrrr daar wil ik zo graag van af
af. Voel me onzeker.
6 maanden geleden
Ik had dit ook, aangegeven en kreeg er tablette voor en nu geen last meer van
6 maanden geleden
Reactie op Salima Rijkland
Ik had dit ook, aangegeven en kreeg er tablette voor en nu geen last meer v ...
Wat voor tabletten zijn dat? Ik kan momenteel mijn broeken echt maar 1 dag aan voordat ik ze echt moet wassen, en ik heb nog maar 2 broeken die lekker zitten met die dikke buik 馃槄
6 maanden geleden
Reactie op yorinda28
Via huisarts??
Ik loop via gynaecoloog, maar als ik het aan mijn huisarts Zou vragen zou ik het ook krijgen puur omdat met zwangerschap is het gewoon een risico
6 maanden geleden
Reactie op Stressytessy
Wat voor tabletten zijn dat? Ik kan momenteel mijn broeken echt maar 1 dag ...
Ik denk soort tabletten die de bacteri毛n doden, ik heb wel een foto van de doos
6 maanden geleden
Ik heb een kuurtje gekregen wat mij heeeel goed geholpen heeft. Daarnaast kan het ook urineverlies zijn, gebruik katoenen inleggers, die kan je continue verwisselen.
6 maanden geleden
Reactie op miamia2023
Ik heb een kuurtje gekregen wat mij heeeel goed geholpen heeft. Daarnaast k ...
Ja precies mij heeft het ook geholpen dat kuurtje, ik bleef aandringen dat ik er last van had en toen heb ik gelijk t kuurtje gekregen
6 maanden geleden
Als het zo sterk ruikt zou ik het laten kweken. Of is dat al gedaan omdat je aangeeft dat het geen schimmel of bacterie is. Klinkt toch als een bacterie waar je ab voor moet krijgen. Zelf ook ooit gehad kreeg mebendazol hiervoor (bacteri毛le vaginose)
6 maanden geleden
Reactie op yorinda28
2wkn terug onverwacht's bij zh geweest en die hebben allerlij kweekjes geda ...
Ah fijn! Beterschap hopelijk kom je er snel vanaf 馃崁