4 Reacties
6 uur geleden
Soms is de nutrilon pepti dan niet genoeg heb ik begrepen. Ik geef mijn zoontje ook nutrilon pepti , vanwege vermoeden kma. Dit uit zich vooral in erg veel onrust en ongemak (veel huilen als in bijna de gehele dag ) veel kreunen en constant persen. Verder had hij veel bultjes op zijn borst en in zijn gezicht en erg droge plekken in zijn gezicht en hoofdhuid. Ondanks de pepti merk ik ook dat er nog veel onrust is bij mijn kindje. Ik vermoed dat dat nog komt door de verborgen reflux. Hij slikt veel terug, steekt constant zijn tong uit en soms komt het er meteen weer uit. Misschien dat jouw kindje daar ook nog steeds ondanks de pepti veel last van heeft. Of misschien heb je de volgende stap voeding nodig. Er wordt ook gezegd dat je sowieso twee weken moet aankijken en dat daarna “bijna” alle klachten verdwenen zouden moeten zijn. Wij gaan zelf nu naar de kinderarts, omdat het idd ook zo pijnlijk klinkt allemaal voor het arme mannetje. Weet je het echt niet meer, dan kan je altijd nog een verwijzing vragen.
6 uur geleden
Merk je verschil qua huid van voor en na het eten? Dat was hier heel erg te zien . Van te voren bultjes en daarna alles rood en de bultjes waren heel erg zichtbaar.
5 uur geleden
Ik zou even langs de huisarts gaan. Het zijn wel alle verschijnselen van koemelkallergie. Alleen ik denk dat je wat meer nodig hebt. Mischien jbm of medicatie ( hadden wij bij zoon) onze zoon is er gelukkig overheen gegroeid, maar was pas 9 a 10 jaar. Dus geef de hoop niet op. Heel veel succes mama.