28 Reacties
10 maanden geleden
Jep! Ik kom uit Arnhem maar woon inmiddels in de buurt van Zevenaar. Werk nog wel in Arnhem. 6 november uitgerekend van ons eerste kindje 🥰
10 maanden geleden
Ah wat leuk, gefeliciteerd!! Ik woon in Arnhem, ook zwanger van de eerste 🥰. 20 november uitgerekend!
9 maanden geleden
Reactie op Raf1
Ik! Woon in Nijmegen. November uitgerekend 🥰
Hey hey, als je interesse hebt in een whatsapp groep met moeders en toekomstige moeders uit omgeving Nijmegen dan kan je mij een privé berichtje sturen dan stuur ik je de link om deel te nemen.
9 maanden geleden
Reactie op Nijntje Zoomer-Birdal
Hey hey, als je interesse hebt in een whatsapp groep met moeders en toekom ...
Ja leuk!! Ik kan je geen berichtje sturen maar m’n nummer is 0637551170
9 maanden geleden
Reactie op Mama 2B
Ik woon in Arnhem! Midden-eind november uitgerekend. Naar welke verloskundi ...
Ik woon ook in arnhem, eind november uitgerekend. Mocht je iemand in de buurt willen spreken.. hoe oud ben je? En is dit je eerste zwangerschap?
9 maanden geleden
Reactie op ZelfbewusteSaffier671857
Ik woon ook in arnhem, eind november uitgerekend. Mocht je iemand in de buu ...
Ik heb in November met 8 weken een miskraam gehad. Ben nu weer zwanger 6+1. Op vermoeidheid na heb ik geen symptomen. Heb de afgelopen 2 weken ook pijnlijke borsten gehad, maar nu sinds 2 dagen ook niet meer.. dus best gespannen
9 maanden geleden
Reactie op Mama 2B
Ik heb in November met 8 weken een miskraam gehad. Ben nu weer zwanger 6+1. ...
Spannend zeg, ik heb vorig jaar mei een miskraam gehad en nu weer zwanger, dus ik snap je stress. Elke keer bij vegen bang voor bloed etc. Toch voelt het deze keer anders, maar dat zegt misschien helemaal niks. Ook ik heb vrijwel geen symptomen, alleen vermoeidheid en last van tandvlees. 6 april heb ik een vroege echo gekocht, ik heb dat beeld echt nodig merk ik. Moet jij lang wachten op je echo?
9 maanden geleden
Reactie op ZelfbewusteSaffier671857
Spannend zeg, ik heb vorig jaar mei een miskraam gehad en nu weer zwanger, ...
Ohja ik heb ook 3 dagen last van mijn tandvlees gehad, maar dat is weer over. Trouwens ook wel vaak last van menstruatie achtige klachten. Ben dan iedere keer angstig, omdat ik denk dat ik ga bloeden erdoor. Ik heb met 7+5 mijn eerste echo. Voelt echt super ver weg, maar wil het niet eerder.. ben bang dat ze dan niets zien ofzo..