2 Reacties
7 uur geleden
Heel herkenbaar! Dit had mijn zoontje ook rond deze tijd en ik zat met mn handen in het haar omdat ik niet wist wat ik voor hem kon betekenen… 🥹
Veel kindjes hebben een regeldag rond week 3 waar veel van deze dingen bij passen (onrustiger, slechter slapen, meer huilen, meer willen drinken etc.). De korte flesjes willen past hier ook bij: even troost zoeken of gewoon ff iets meer willen. Neem het jezelf ook echt niet kwalijk! Je doet alles wat je kan! En het belangrijkste is, is dat je kleintje merkt dat jullie er zijn, hem troosten en laten merken dat hij veilig is (en dat doen jullie zo te horen heel goed)! Het kan eventjes aanhouden en verbetert daarna weer. Ook zal je hem steeds beter leren kennen. De huiltjes worden herkenbaarder voor je en ook zijn gedrag. Je/jullie doen het super goed! Houd vol en weet dat dit erbij hoort!♥️
6 uur geleden
Dit is súper herkenbaar. Bij ons heeft dit 4/5 dagen geduurd.. nu 4 weken en vandaag weer een onrustige avond.
Vaak begon het bij ons na etenstijd tot een uur of 22/23. Gelukkig daarna de nachten altijd rustig geweest. Maar die huiluurtjes.... Zo intens en lastig. Niets helpt. Ik geef bv en om het half uur aan de borst en dan dronk ze echt maar zo kort en sliep ze weer even. Lees maar eens over heksen uurtje/witching hour. Mega herkenbaar en blijkbaar heel normaal voor deze leeftijd.
Kindjes hebben echt jouw nabijheid nodig. 🩷🩵 En: het wordt beter!