77 Reacties

10 maanden geleden

Voor meisjes 💗 - [ ] Nova - [ ] Lina - [ ] Katie - [ ] Mila - [ ] Nola - [ ] Lena - [ ] Nena - [ ] Ruby En jongens 💙 - [ ] Mick - [ ] Sten - [ ] Milan - [ ] Dion - [ ] Boas - [ ] Cody - [ ] Charlie - [ ] Novan - [ ] Ollie

10 maanden geleden

Ohh wat een leuk idee! Hier mijn lijstje: Meisjes💗 Nora / Nore Milou Pleun Liv Mia Leah Floor Emily Lauren Hailey Nova Jongens 💙 Stan Tijn Noud Kai / Kay Mats Daaf Jim Kane James Cody

10 maanden geleden

Meisje: * Yara * Chloé * Ziva * Lizzy Jongen: * Midas * Mick * Remus * Camiel

10 maanden geleden

Wat leuk! Jongens💙: Luuk Sem Morris Liam Noud Levi Luca Nolan Meisjes🩷: Evi / Evy Nola Emily Emmy Maya Mia Mara Lotte Maureen Noé

10 maanden geleden

🩷 Liv Nové Maeve Fay Jula Lovi Liva Pip Lové 💙 Lev Mace Fedde Noé Nout Sil Sev Lio Ravi Melle

10 maanden geleden

Leuk! Wij hebben nu deze: Meisje: Amber Emily Vera Suze Chloë Merel Simone Fleur Noor Roos Zoë Jongetje: Mees Luuk Teun Morris Tom Sem Lars Daan

10 maanden geleden

Jongetje Oliver Mason Eric Felix Charlie Jonas Marijn Noel Pim Wout Otis Casper Pascal Meisje Lily Fleur Isabel Freya Yara Verona Elora Tara Estella Agnes Clara

10 maanden geleden

Leuk! Mijn lijstje (mijn vriend vind het nog te vroeg om over namen na te denken😂) Jongen: Remi Guus Noah Daan Morris Meisje: Elise Emma Nova Dafne Merel

9 maanden geleden

Jongens 1. Noah 2. Luca 3. Lucas 4. Liam 5. Levi 6. Sem 7. Daan 8. Mees 9. Noud 10. James

9 maanden geleden

🩷 Maya Eefje Elize Janna Yara 💙 Stijn Fos Vic Olaf Mick

9 maanden geleden

Zo leuk, jullie lijstjes! Dit zijn onze namen tot nu toe.. Meisjesnamen: Vera Yara Charlie Hanna Freya Nora Lize Jongensnamen: Hugo Nils Ivar Axel Finn Matthis

9 maanden geleden

💗💗💗 Saar Fleur Maud Lieke Sarah Isa

9 maanden geleden

Dit is nu mijn lijstje De jongensnamen vinden we erg lastig.. Lois Liv Linn Lott Mila Roxy Sophie Norain Fé Aivy Jongens: Ace Mason Feye Zayn Maze Denver Harlow Mick

9 maanden geleden

Job & Noor 🥰

9 maanden geleden

🩷 Senna Sarah Sera Sophie 💙 James Luuk Daan Kiran

9 maanden geleden

🩷 Zia Nilou Lina Fem Scottie Billie Niya Noor Rosie Evi Nia Julie Nomi Zoë 🩵 Ted Jax Bowen Daud Morris Joe Owen Rev Sem Owen Nev

9 maanden geleden

Loes 🥰

9 maanden geleden

Meisje: - Loa - Nine - Ella - Lola - Noé - Suze - Guusje - Hanna - Lexie - Sofie - Lente Jongen: - Tije - Loan - Bowie - Jip - Job - Joep - Faas - Bobbie

8 maanden geleden

Wat vinden jullie van de naam Debra? Zouden jullie dat op de Engelse manier uitspreken of gewoon op zn Nederlands?

8 maanden geleden

Leuke namen ! Wij hebben jongens : Benjamin Oliver Daniël Maurits Julian Meisje Anna Eloise Josephine Isabella Felicia