21 Reacties
gisteren
1x per week in bad met zeep, de andere dagen met een washandje en gewoon water zonder zeep.
gisteren
Reactie op lvh01
1x per week en alle andere dagen wassen met washandje.
Wij gebruiken helem ...
Hier zelfde. Gezichtje doe ik niet eens met een washandje, alleen met watjes met wat moedermelk, water droogt zijn gezichtje verder uit. Helpt gelijk tegen het ruwe huidje. Dan cetamacrogol smeren.
Mijn dochter van 5 trouwens ook eens per week. Wanneer ze zwemles geeft twee keer per week, dan moet dat helaas ivm chloor. Heeft ook een zeer droge huid.
gisteren
1 en soms 2 keer per week, de rest van de dagen was ik gezichtje, handjes en schaamstreek / billen met een washandje met water. In de douche gebruiken we Weleda baby zeepvrije shampoo / body wash.
gisteren
1x per 4 weken tot nu toe. Met borstmelk in bad, olijfolie op zijn koppie tegen de berg. Ik heb nu een tummy tub besteld en ga hem vanaf nu vaker badderen omdat hij het heerlijk vind!
9 uur geleden
Hier ook maximaal twee keer per week. Ik heb een groot ligbad dus we gaan er lekker samen in, dan haalt papa de kleine eruit om af te drogen, babymassage en aankleden terwijl ik nog even ontspan en mezelf was. Dat wisselen we zo een beetje af. De kleine vindt het heeeeerlijk! 2x per week oliemassage tegen berg + shampoo.
8 uur geleden
Iedere dag voor bedtijd, hij vindt het heerlijk! Ik gebruik dan wel alleen warm water, en 1x per week lekker met zeep.