21 Reacties

gisteren

2x per week. Elke woensdag en zondag !

gisteren

Hier ook 2 x per week, dinsdag en zaterdag

gisteren

Drie keer per week in bad, 1 x per week haren wassen

gisteren

Om de dag in de douche. Af en toe in bad met 1 van ons en zn broer van 2

gisteren

1x per week, verder washandjes
Wij iedere dag bad of douche. Maar 1x per week met sop en haartjes wassen
2 x per week in bad en verder met washandje elke dag

gisteren

Om de dag in bad en andere dagen met een washandje
1x per week
1x per week in bad met zeep, de andere dagen met een washandje en gewoon water zonder zeep.

gisteren

Hier ook 1 × per week

gisteren

1x per week en alle andere dagen wassen met washandje. Wij gebruiken helemaal geen zeep ivm extreem gevoelige huid.

gisteren

Reactie op lvh01

1x per week en alle andere dagen wassen met washandje. Wij gebruiken helem ...
Hier zelfde. Gezichtje doe ik niet eens met een washandje, alleen met watjes met wat moedermelk, water droogt zijn gezichtje verder uit. Helpt gelijk tegen het ruwe huidje. Dan cetamacrogol smeren. Mijn dochter van 5 trouwens ook eens per week. Wanneer ze zwemles geeft twee keer per week, dan moet dat helaas ivm chloor. Heeft ook een zeer droge huid.
1 en soms 2 keer per week, de rest van de dagen was ik gezichtje, handjes en schaamstreek / billen met een washandje met water. In de douche gebruiken we Weleda baby zeepvrije shampoo / body wash.

gisteren

1x per week en verder met washandje afnemen
1x per 4 weken tot nu toe. Met borstmelk in bad, olijfolie op zijn koppie tegen de berg. Ik heb nu een tummy tub besteld en ga hem vanaf nu vaker badderen omdat hij het heerlijk vind!

11 uur geleden

1 keer in de 9 a 10 dagen ongeveer..

9 uur geleden

Hier ook maximaal twee keer per week. Ik heb een groot ligbad dus we gaan er lekker samen in, dan haalt papa de kleine eruit om af te drogen, babymassage en aankleden terwijl ik nog even ontspan en mezelf was. Dat wisselen we zo een beetje af. De kleine vindt het heeeeerlijk! 2x per week oliemassage tegen berg + shampoo.

8 uur geleden

1 a 2 keer per week. En rest van de week washandjes. Ze vindt baden vreselijk, dus wil kijken of consistent 2 keer aanhouden gaat helpen.
Iedere dag voor bedtijd, hij vindt het heerlijk! Ik gebruik dan wel alleen warm water, en 1x per week lekker met zeep.