12 Reacties

9 maanden geleden

Ik heb hem van oei ik groei, deze heeft heel veel vragen over beide ouders en een mooie groene kaft, je heb ook lege bladzijden waar je dan je echo kan plakken. Ik ben er heel blij mee! Ik heb deze bij de bruna gehaald

9 maanden geleden

Ik heb deze! Dat is echt vanaf week 1 allerlei vragen. Vind hem zelf erg leuk je kan er ook echo fotos etc inplakken

9 maanden geleden

Ik heb die. Ook hier kun je foto's toevoegen. Uitgebreide vragen ook.

9 maanden geleden

Reactie op Cetjee

Ik heb hem van oei ik groei, deze heeft heel veel vragen over beide ouders ...
Deze heb ik ook! Echt heel mooi!

9 maanden geleden

Ik heb een hele mooie van Birthlines gekregen van mijn moeder. Wel prijzig (€85), maar loopt door tot aan de eerste verjaardag en heeft ook pagina's voor de babyshower, kraamvisite e.d.

9 maanden geleden

Ik heb een blanco fotoboek gekocht bij hema. Hier plak ik polaroid fotos en echo’s is. Overal schrijf ik wat bij. Veel persoonlijker als een standaard invulboek vind ik 🥰

9 maanden geleden

Reactie op JesusIsLord

Ik zag deze voorbij komen: https://www.invulboekjes.nl/p/fyllbooks-negen- ...
Deze heb ik destijds aan een vriendin gegeven! Maar vind hem eigenlijk zo leuk dat ik hem denk ik ook voor mijzelf ga kopen haha. Heb wel van een collega een echo boekje gekregen. Ook leuk, maar vind een uitgebreider invulboek denk ik leuker 🙈

9 maanden geleden

Mijn 9 maanden van Pauline. Erg leuk!

9 maanden geleden

Mijn 9 maanden van Pauline heb ik ook gebruikt voor mijn eerste zwangerschap. Ik vind het alleen moeilijk om boeken in het algemeen bij te houden🙈

9 maanden geleden

Ik heb hem van de wibra, leuke boek met vragen waar je je foto’s/echo’s in kan plakken.