11 Reacties

9 maanden geleden

Ja herkenbaar. Misschien in iets mindere mate dan jij, maar heb het idee dat m'n eten heel hoog zit. En daarmee een beetje misselijk. Niet heel erg, maar wel dat gevoel ook met slikken!

9 maanden geleden

Hoi hoi, ja dit heb ik ook precies! Echt een nare brok in je keel. Helaas is er bij mij ook echt wat meer misselijkheid bij gekomen de afgelopen dagen, maar we weten waar we het voor over hebben🥰

9 maanden geleden

Ja herkenbaar moet het echt eruit boeren om het zo te zeggen. Mijn misselijkheid is in de avond veel heftiger dan ochtend/middag, herken nu wel een duidelijk patroon in mijn kwaaltjes. Ook de borsten zijn in de avond pijnlijker. Ben nu 8+1.

9 maanden geleden

Reactie op Umm🤍

Hoi hoi, ja dit heb ik ook precies! Echt een nare brok in je keel. Helaas i ...
Al ben ik zooo kots misselijk allemaal prima haha. Na 2 miskramen mag t nu wel goed gaan

9 maanden geleden

Ik heb sinds vrijdag (vanaf toen 5 weken) ook zo'n gevoel van een brok in mn keel en misselijkheid. Ik hoef niet over te geven, maar heb juist soms last van dunne ontlasting. Dus twijfelde ook of het van de zwangerschap is of een buikgriep. Herkennen jullie dat ook? Eet normaal altijd crackers sochtends, maar moet daar nu niet aan denken. Dus ga nu wat yoghurt met banaan en muesli proberen

9 maanden geleden

Ook herkenbaar vanaf de 5 weken brok in mijn keel gevoel. Laat veel boeren om het gevoel te krijgen het eruit te boeren, dit lukt niet. Ben hele dag door misselijk en onverzadigde honger. Eet dus kleine beetje verdeeld over de dag, bijna elk uur. Helaas dat gevoel van brok in de keel gaat niet weg.. mn vk zei ook dat dit gevoel helaas wel langere tijd kan aanhouden en hier niets tegen te doen is 🥲🫠

9 maanden geleden

Reactie op RoBo1

Ik heb sinds vrijdag (vanaf toen 5 weken) ook zo'n gevoel van een brok in m ...
Ja ik herken het helemaal, ook de dunne ontlasting. Lijkt me niet urgent, maar meer misschien een reactie omdat er veel verandert in ons lijf?

9 maanden geleden

Reactie op Joldebol

Ja ik herken het helemaal, ook de dunne ontlasting. Lijkt me niet urgent, m ...
Ik heb dat ook. Elke dag dunne ontlasting en vreselijk misselijk met een brok in me keel. Als er dan vieze geuren zijn met name kooklucht ga ik helemaal over me nek.

9 maanden geleden

Reactie op Serenity2025

Ja herkenbaar moet het echt eruit boeren om het zo te zeggen. Mijn misselij ...
Ja ik heb ook t idee als k t eruit boer dat t helpt, maar dat werkt idd niets haha

9 maanden geleden

Reactie op LilyBB

Ik heb dat ook. Elke dag dunne ontlasting en vreselijk misselijk met een br ...
Ik kan je vezelcapsules aanraden voor de dunne ontlasting. Zonder die capsules heb ik er ook last van. Ik gebruik die van Flinndal