11 Reacties
9 maanden geleden
Ja herkenbaar moet het echt eruit boeren om het zo te zeggen. Mijn misselijkheid is in de avond veel heftiger dan ochtend/middag, herken nu wel een duidelijk patroon in mijn kwaaltjes. Ook de borsten zijn in de avond pijnlijker. Ben nu 8+1.
9 maanden geleden
Ik heb sinds vrijdag (vanaf toen 5 weken) ook zo'n gevoel van een brok in mn keel en misselijkheid. Ik hoef niet over te geven, maar heb juist soms last van dunne ontlasting. Dus twijfelde ook of het van de zwangerschap is of een buikgriep. Herkennen jullie dat ook? Eet normaal altijd crackers sochtends, maar moet daar nu niet aan denken. Dus ga nu wat yoghurt met banaan en muesli proberen
9 maanden geleden
Ook herkenbaar vanaf de 5 weken brok in mijn keel gevoel. Laat veel boeren om het gevoel te krijgen het eruit te boeren, dit lukt niet.
Ben hele dag door misselijk en onverzadigde honger. Eet dus kleine beetje verdeeld over de dag, bijna elk uur. Helaas dat gevoel van brok in de keel gaat niet weg.. mn vk zei ook dat dit gevoel helaas wel langere tijd kan aanhouden en hier niets tegen te doen is 🥲🫠
9 maanden geleden
Reactie op LilyBB
Ik heb dat ook. Elke dag dunne ontlasting en vreselijk misselijk met een br ...
Ik kan je vezelcapsules aanraden voor de dunne ontlasting. Zonder die capsules heb ik er ook last van. Ik gebruik die van Flinndal