7 Reacties

7 maanden geleden

Ik vond het heeeeel fijn als bezoek met een avondmaaltijd aankwam bij onze eerste. Dan hoefde ik me daar niet ‘druk’ om te maken.

7 maanden geleden

- (Flapjes)Boekjes om voor te lezen - badjasje en handdoek (met naam) - kinderbestek (gegraveerd)

7 maanden geleden

Spullen die wij gemist hebben of juist bij onze kids veel plezier van hebben gehad: - cadeaubon van thuisbezorgd - Sophie de giraf maracas rammelaar - oball - baby ziet kijk boekje - melkpoedertoren - speenhouder voor aan kinderwagen - speelgoed ringen om speelgoed aan te hangen - slofjes

7 maanden geleden

Fijne sokken voor tijdens de bevalling Babyolie (ook fijn voor je buik) Slaapzakje Bananenbrood (in plakjes invriezen)

7 maanden geleden

Wat ik wel weet is als mensen kleertjes willen geven, aangeven enkel overslagrompers en absoluut geen mutsjes. Ik heb nog zoveel mutsjes liggen want iedereen gaf mutsjes 😭 Wat ik heel leuk vond waren knuffels en boekjes voor de kleine. Ook hydrofiele doeken en washandjes zijn fijn.

7 maanden geleden

Speenkoord met naam vond ik heel leuk. Verder heb ik wat speelgoed op het lijstje voor als de baby 6m-1jr is. En bepaalde broekjes.

7 maanden geleden

Ehhh boekjes***