17 Reacties

5 maanden geleden

Onze oudje stapt goed in het Nuna bedje 👌🏼

5 maanden geleden

Wij hebben van Little Dutch. Wel een extra matrasje voor erop maar die is opvouwbaar en zit in een tas :)

5 maanden geleden

Reactie op LR-95

Onze oudje stapt goed in het Nuna bedje 👌🏼
Hee! Op de site staat dat ze hier maar tot 6 maand in kunnen? Wat is je ervaring daarmee?

5 maanden geleden

Reactie op OplettendeEiland430473

Hee! Op de site staat dat ze hier maar tot 6 maand in kunnen? Wat is je erv ...
Hij wordt volgende week 2 en heeft er 2 weken geleden op de camping nog in geslapen. Misschien in het hoge deel, met oog op eruit vallen. Maar het lage deel is nu gewoon nog prima hoor!

5 maanden geleden

Wij hebben twee kids (zwanger van derde). Hadden ook altijd campingbedje, maar het is best wel groot en zwaar om vaak mee te slepen. We kwamen er pas laat achter dat er ook Deryan tentjes bestaan. Veel kleiner en lichter mee te nemen en onze kinderen sliepen er heerlijk in!!! Echt een geborgen eigen plekje, wat vooral fijn is in een andere omgeving. Misschien nog eens naar kijken en overwegen?

5 maanden geleden

Reactie op 98765leau

Wij hebben twee kids (zwanger van derde). Hadden ook altijd campingbedje, m ...

5 maanden geleden

Reactie op 98765leau

Deze hebben wij gebruikt tot 6 maanden. Ideaal!! Mee op vakantie, maar ook dagjes strand oid. Alleen even oefenen met invouwen, dat is een dingetje

5 maanden geleden

Reactie op LR-95

Deze hebben wij gebruikt tot 6 maanden. Ideaal!! Mee op vakantie, maar ook ...
Haha ja dat klopt, daar moet je even handig mee worden... Bij ons hebben ze er denk ik tot ongeveer 3.5 jaar in geslapen (op vakantie), ze wilden zelf pas daarna over op een (kinder)luchtbed met opstaande randen.

5 maanden geleden

Reactie op 98765leau

Haha ja dat klopt, daar moet je even handig mee worden... Bij ons hebben ...
Ik had met m’n stomme hormonale hoofd de baby variant gekocht 🫣. En daar kwam ik achter aan de andere kant van de wereld haha, ruilen was toen geen optie meer

5 maanden geleden

Reactie op 98765leau

Deze wil ik ook aanraden. Is echt top!

5 maanden geleden

Maxi Cosi Swift! Die raad ik aan! 😁 Mooi bedje, lekker iets ruimer dus meer bewegingsruimte en m'n dochter slaapt er nog altijd heerlijk in op vakantie!

5 maanden geleden

Wij gaan ook voor een deryan tentje

5 maanden geleden

Wij hebben die van aeromoov, kan het iedereen aanraden

5 maanden geleden

Ik vind het ondingen, ze sliepen hier niet graag in een gewoon campingbedje. Deryan was wel een succes