10 Reacties

Hoi! Ik ken zelf niemand, maar ik verwacht dat ik er één nodig zal hebben. Twee jaar geleden heb ik een operatie gehad vanwege baarmoederhalskanker, en ik verwacht dat mijn baarmoederhals nu te kort is. Ze gaan het volgende week meten bij 17 weken. Moet jij er ook één krijgen?

6 maanden geleden

Eind mei voor het eerst een cerclage bij mij geplaatst ivm eerdere vroeggeboorte en verkorte bmm. Wat wil je weten? 😊

6 maanden geleden

Reactie op Lau222023

Eind mei voor het eerst een cerclage bij mij geplaatst ivm eerdere vroeggeb ...
Nadat je eind mei voor eerst een cerlage hebt geplaatst, voel je het bandje ? Of heb je andere klachten ervan of voel je juist niets ervan overdag ?

6 maanden geleden

Reactie op RebelseBij493884

Nadat je eind mei voor eerst een cerlage hebt geplaatst, voel je het ban ...
Ik heb de cerclage uiteindelijk onder algehele narcose gekregen omdat de ruggeprikt niet goed gezet werd/werkte. De paar dagen daarna wel even gevoelig, soort menstruatiekrampen en dag of 2/3 wat bloedverlies maar verder voel ik er niets van. Geen klachten oid. Krijg jij er ook een? Of twijfel?

6 maanden geleden

Reactie op AmusanteHemellichaam346082

Hoi! Ik ken zelf niemand, maar ik verwacht dat ik er één nodig zal hebben. ...
Uit voorzorg heb ik een bandje gekregen omdat " het kanaal " waar mijn kind meer open staat en dan als mijn buik groeit zijn ze bang op een vroeg geboorte

6 maanden geleden

Reactie op Lau222023

Ik heb de cerclage uiteindelijk onder algehele narcose gekregen omdat de ru ...
Oke , had je ook bloedverlies tijdens "persen " op het toilet? Ik heb uit voorzorg een cerlage genomen want het kanaal waar het kind doorheen moet staat iets open en door de groei van mijn buik en ik heb geen klachten kan er een kans zijn van een vroeggeboorte

6 maanden geleden

Oke , had je ook bloedverlies tijdens "persen " op het toilet? Ik heb uit ...
Ja , de eerste dagen wel inderdaad

6 maanden geleden

Reactie op Lau222023

Ja , de eerste dagen wel inderdaad
Oke, dankje .. vrijdag heb ik controle afspraak

6 maanden geleden

Oke, dankje .. vrijdag heb ik controle afspraak
Hoe gaat het nu?

5 maanden geleden

Het gaat redelijk met me , inmiddels 25weken en tot nu toe 2 Controles gehad en alles zat nog goed... vandag stress gehad ziekenhuis gebeld ivm ander soort slijm verlies fan anders en moest terug bellen met meer buikpijn en rug of bloed zien