65 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op Baby Nr 5
Mag ik vragen hoe het zit met bereken van de chinese kalender, me eisprong ...
Ik zou zeggen maart! In die maand heeft dan de bevruchting plaatsgevonden.
Superleuk topic! Ik weet alleen Chinese kalender en Ramzi nog en die wijzen vooralsnog op een meisje!🩷 Misschien ook nog leuk om “voorgevoel” erbij te zetten. Die zou bij mij ook meisje zijn! Wedden dat het dan een jongetje is straks😂
8 maanden geleden
Chinese kalender 🩵
Ramzi 🩷
Nub 🩷
Ben heel erg benieuwd na 2 jongens zou het wel heel leuk zijn als het een meisje word. 27 mei weten we het@
8 maanden geleden
Als je de Nub goed ziet op het juiste termijn, is deze eigenlijk altijd juist. De andere twee zijn meer “bakerpraatjes”. Alhoewel ik zelf nog het meeste geloof in de Lunar method (Moon method). Die klopt echt bijna altijd als je echt weet wanneer je ovulatie heeft plaatsgevonden.
8 maanden geleden
Reactie op ChGrrr
Geïntrigeerd, wat betekent die methode? Ben al aan t googlen dat wel
Het is best ingewikkeld, maar volgens mij is het zo dat je moet kijken naar wanneer je ovulatie plaats heeft gevonden (die moet je heel duidelijk hebben gemeten met testen en temperatuur) en als dat in de start van een vrouwelijke fase van de maan is, dan is de kans groot op een meisje, en in de start van een mannelijke fase, dan is de kans groot op een jongen. Er zijn ook neutrale fases en dan is de kans 50/50, en je moet echt aan de start van een fase ovuleren, anders dan kan je net in de overgang zitten van de ene naar de andere fase en dan is de kans alsnog 50/50.
Je kan een moon calender vinden van je time zone. Ik weet de link even niet meer, maar op de Facebook pagina van Moon Baby Sway staat die link ergens.
8 maanden geleden
Hi,
Chinese kalender 🩵
Ramzi 🩵
Nub denk ik ook een 🩵 maar ik kan het niet helemaal goed zien.
Laat je Nub niet door Chatgpt doen maar doe hem zelf via de gratis website nubcheck. Of vraag aan chatgpt of hij wil aangeven welke lijnen hij gebruikt. Bij mij zat hij 9/10 keer niet eens in de buurt van de baby.
8 maanden geleden
Samenvattend:
• Chinese geslachtskalender: meisje 🩷
• Symptomen (geen misselijkheid, trek in zoet): gemengd, maar neigt naar meisje 🩷
• Ramzi-theorie: meisje 🩷
• Moon Baby Sway: meisje 🩷
8 maanden geleden
Chinese kalender 🩷
Ramzi 💙
Nub (volgt 15 mei met 13 weken echo)
Eigen gevoel 🩷