16 Reacties

ik heb dunne bij de kik gehaald die ziin super fijn alleen niet helemaal corrigerend

6 maanden geleden

Niet per se corrigerend (misschien lichtelijk?) maar als je een dunner stof zoekt kan ik echt de chub rub shorts van snag tights aanbevelen! Zijn gemaakt van panty stof dus lekker luchtig, passen makkelijk over je buik zonder te strak te zitten en de kwaliteit is geweldig. Ik gebruik de shorts al 3/4 jaar en zijn niet kapot te krijgen. Enige wat ik zelf een nadeel vind is dat de naad midden over je buik loopt, dus dat is wel te zien met strakkere jurkjes.

6 maanden geleden

Reactie op KrisAW

Niet per se corrigerend (misschien lichtelijk?) maar als je een dunner stof ...
Die kan ik inderdaad ook aanraden!
Die van noppies zitten heerlijk. Eerste die niet opkruipen. Let er wel op dat je een groot genoege maat koopt, dus eigenlijk een maat groter dan normaal

Reactie op CreatieveRegendruppel501288

Die van noppies zitten heerlijk. Eerste die niet opkruipen. Let er wel op d ...
Die heb ik ook! Super ding! Had gewoon mijn eigen maat, maar had hem in de prenatal gepast

Reactie op DynamischeGolfbreker461584

Die heb ik ook! Super ding! Had gewoon mijn eigen maat, maar had hem in de ...
Ah ja, ik krijg een tweeling, dus ik ben blij met extra ruimte haha. Ik loop er nu de hele dag in rond.

6 maanden geleden

Die van de Hema zitten heerlijk, en nu in de aanbieding ;)

6 maanden geleden

Reactie op DynamischeGolfbreker461584

Die heb ik ook! Super ding! Had gewoon mijn eigen maat, maar had hem in de ...

6 maanden geleden

Reactie op Summio

Ik heb ze van de Hema, licht corrigerend van bamboe. Zitten heerlijk en je ...
Neem je een grotere maat bij deze of houd je je eigen maat aan?

6 maanden geleden

Hema, H&M en Terstal!

6 maanden geleden

Reactie op Serenity2025

Neem je een grotere maat bij deze of houd je je eigen maat aan?
Ik zou de eigen maat aanhouden of misschien zelfs 1tje kleiner. In het begin zit ie wel even strak maar daarna zit het losser. Het ondersteunt mijn buik ook.

6 maanden geleden

Ik heb veel geprobeerd maar eigenlijk blijven die van de Primark voor mij favoriet

6 maanden geleden

Reactie op Syl1808

Ik heb veel geprobeerd maar eigenlijk blijven die van de Primark voor mij f ...
Hier ben ik het mee eens

6 maanden geleden

Heb ook die van de HEMA, in wit en zwart, eigen maat. Zitten heerlijk. Hele vakantie gedragen met allerlei jurkjes!

6 maanden geleden

Bedankt voor alle tips! Heb die van de HEMA gekocht. Heel chill nu in de aanbieding en zit ook heerlijk!