18 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op irissbb
Jep same 馃槀 wat goed dat je de pindakaas en water hebt weggegeven! Staan bi ...
馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀 ja ook luiers idd, maar vond die pot pindakaas zo gek馃槀馃槀
8 maanden geleden
Ja die pindakaas 100% zal te maken hebben dat aangeraden wordt om tussen 4/6 maanden oude baby er mee te starten. Het verlaagt de allergie kans als ik het goed heb. Zelfde als met ei, wat ik me kan herinneren van bijna 4 jaar terug 馃槀
8 maanden geleden
Reactie op Sereentje92
Ja die pindakaas 100% zal te maken hebben dat aangeraden wordt om tussen 4/ ...
Jaa dat stond idd ook in het foldertje
8 maanden geleden
Same haha, ik had er niet veel van verwacht maar dit was idd wel heel weinig haha. As vrijdag de doos van kruidvat ophalen en binnenkort naar babydump voor die doos. Wist je dat je ook een gratis rompertje kan halen bij de Zeeman?
8 maanden geleden
Ja ik ook en die pindakaas is maar 4 maanden goed 馃お dus moet het zelf maar eten ipv de kleine
8 maanden geleden
Reactie op Abigail1999
Same haha, ik had er niet veel van verwacht maar dit was idd wel heel weini ...
Jaaa klopt.. maar bij mijn zeeman elke x uitverkocht.. ik wacht nog geduldig . Van de kruidvat haal ik ook vrijdag op馃槉
8 maanden geleden
Reactie op Abigail1999
Same haha, ik had er niet veel van verwacht maar dit was idd wel heel weini ...
Dat rompertje kan je pas afhalen na de geboorte. Je moet technisch gezien het geboortekaartje laten zien (of gewoon je kindje meenemen) nu weet ik dat niet iedereen daar heel erg streng op is.
8 maanden geleden
Reactie op Lydia01
Dat rompertje kan je pas afhalen na de geboorte. Je moet technisch gezien h ...
In Harderwijk lukte het gewoon :)
7 maanden geleden
Reactie op Lydia01
Dat rompertje kan je pas afhalen na de geboorte. Je moet technisch gezien h ...
Zeeman rompertje kun je volgens de voorwaarden ook tijdens je zwangerschap ophalen. Je kind moet gedurende de actieperiode worden geboren (eind 2025). Mijn waardebon loopt af op 30-11 en dat is ook m'n uitgerekende datum 馃槄