18 Reacties

8 maanden geleden

Jep same 馃槀 wat goed dat je de pindakaas en water hebt weggegeven! Staan bij mij in de voorraad kast. Zat ook een pak luiers in

8 maanden geleden

Reactie op irissbb

Jep same 馃槀 wat goed dat je de pindakaas en water hebt weggegeven! Staan bi ...
馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀 ja ook luiers idd, maar vond die pot pindakaas zo gek馃槀馃槀

8 maanden geleden

馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀 ja ook luiers idd, maar vond die pot pindakaas zo gek馃槀馃槀
Haha ja ik moest ook wel lachen. Goed voor de eiwitten? 馃槣

8 maanden geleden

Ja die pindakaas 100% zal te maken hebben dat aangeraden wordt om tussen 4/6 maanden oude baby er mee te starten. Het verlaagt de allergie kans als ik het goed heb. Zelfde als met ei, wat ik me kan herinneren van bijna 4 jaar terug 馃槀

8 maanden geleden

Reactie op Sereentje92

Ja die pindakaas 100% zal te maken hebben dat aangeraden wordt om tussen 4/ ...
Jaa dat stond idd ook in het foldertje

8 maanden geleden

Same haha, ik had er niet veel van verwacht maar dit was idd wel heel weinig haha. As vrijdag de doos van kruidvat ophalen en binnenkort naar babydump voor die doos. Wist je dat je ook een gratis rompertje kan halen bij de Zeeman?

8 maanden geleden

Ja ik ook en die pindakaas is maar 4 maanden goed 馃お dus moet het zelf maar eten ipv de kleine

8 maanden geleden

Reactie op Abigail1999

Same haha, ik had er niet veel van verwacht maar dit was idd wel heel weini ...
Jaaa klopt.. maar bij mijn zeeman elke x uitverkocht.. ik wacht nog geduldig . Van de kruidvat haal ik ook vrijdag op馃槉

8 maanden geleden

Ok茅 ik heb 鈥榤 vandaag ook gehaald omdat ik in de buurt van een prenatal kwam, maar valt inderdaad erg tegen馃槄 Ongeveer: luiers en pindakaas. Maar jaaaa het is gratis馃槤

8 maanden geleden

Reactie op Abigail1999

Same haha, ik had er niet veel van verwacht maar dit was idd wel heel weini ...
Dat rompertje kan je pas afhalen na de geboorte. Je moet technisch gezien het geboortekaartje laten zien (of gewoon je kindje meenemen) nu weet ik dat niet iedereen daar heel erg streng op is.

8 maanden geleden

Reactie op Lydia01

Dat rompertje kan je pas afhalen na de geboorte. Je moet technisch gezien h ...
In Harderwijk lukte het gewoon :)

7 maanden geleden

Die van de baby dump is echt heel leuk! Leuker dan ik had verwacht. 馃槏 Zit een rompertje in met wondertje erop, lepeltjes, bakjes, drinkbeker, speentje, kledinghangertje, baby boek mijn eerste jaar, een paar sokjes!

7 maanden geleden

Leuke toevoeging is dat de fles die erin zit speen 2 heeft. Kan je dus ook nog eens niks mee zonder eerst speen 1 te kopen馃槄

7 maanden geleden

Reactie op Lydia01

Dat rompertje kan je pas afhalen na de geboorte. Je moet technisch gezien h ...
Zeeman rompertje kun je volgens de voorwaarden ook tijdens je zwangerschap ophalen. Je kind moet gedurende de actieperiode worden geboren (eind 2025). Mijn waardebon loopt af op 30-11 en dat is ook m'n uitgerekende datum 馃槄

7 maanden geleden

Dit heb ik dus ook gekregen 馃槉

7 maanden geleden

Reactie op Joycevanh

Die van de baby dump is echt heel leuk! Leuker dan ik had verwacht. 馃槏 Zit ...
Hoe vraag je die aan? Ik heb m'n adres ingevuld, maar moet je die ergens ophalen?

7 maanden geleden

Reactie op LRBvd

Hoe vraag je die aan? Ik heb m'n adres ingevuld, maar moet je die ergens op ...
Ja ophalen in 1 van hun winkels. Als het goed is heb je mail ontvangen met een ophaal code / scan code

7 maanden geleden

Reactie op LRBvd

Hoe vraag je die aan? Ik heb m'n adres ingevuld, maar moet je die ergens op ...
Ja dan krijg je een bar code en kun je die ophalen in een van de winkels 馃槉