10 Reacties

Probiotica geven elke dag werkt goed voor krampen en ook de darmen
Ik verwarm olijfolie en wrijf het over haar buikje met de klok mee

gisteren

wij hebben probiotica orthiflor start ook afentoe een druppeltje olijf olie geprobeerd en een warm badje het had even nodig maar na 4 weken liep alles gelukkig goed door dus ik hoop ook voor jou liefs

gisteren

Wij geven probiotica en doen af en toe een half lepeltje kokosolie door de fles heen. Dat lijkt goed te werken die combinatie

19 uur geleden

Ik heb vanmiddag een beetje olijfolie door de fles gedaan...... durf nog niet te zeggen of het werkt of iets. Merk alleen dat ik zo onzeker wordt van het feit dat ze vanmorgen 6.30 voor het laatst een beetje gepoept heeft en de keer daarvoor was gister in de middag. (Houd het al een tijdje bij in een schriftje馃)

15 uur geleden

Reactie op Sammiejjj

Ik heb vanmiddag een beetje olijfolie door de fles gedaan...... durf nog ni ...
Waarom houd je het niet bij in een app? Wij noteerden eerst ook alles op een notitieblokje, maar gebruiken nu Huckleberry (gratis versie maar er is ook een betaalde), dan krijg je super snel inzicht met grafiekjes en heb je ook visueel een patroon. Dat kan helpen er makkelijker wat oog op te houden.

12 uur geleden

Reactie op Nordicmama2025

Waarom houd je het niet bij in een app? Wij noteerden eerst ook alles op ee ...
Oh......eigenlijk nooit nagedacht om te kijken of daar een app voor is. Ik ga daar vandaag eens naar kijken. Dank voor de tip. Een visueel patroon zou voor mij idd wel rust geven.

11 uur geleden

Reactie op Sammiejjj

Oh......eigenlijk nooit nagedacht om te kijken of daar een app voor is. Ik ...
Ik gebruik baby tracker. Kan je veel in vast leggen. Voedingen, luiers, badderen, medicatie, tummy time, lengte en gewicht, etc

9 uur geleden

Reactie op Sammiejjj

Ik heb vanmiddag een beetje olijfolie door de fles gedaan...... durf nog ni ...
Onze baby poept soms maar om de 5 dagen 馃槄 er kan echt langer tussen zitten.

6 uur geleden

Reactie op Anouk D

Ik gebruik baby tracker. Kan je veel in vast leggen. Voedingen, luiers, bad ...
Bedankt voor de tip. Heb deze gedownload, vooral fijn dat het in het Nederlands is.