12 Reacties

11 weken pp en ik voel je vermoeidheid. Weinig slaap en alleen maar bezig
Ik ook, ik wil wandelen maar ik ben 3 straten verderop al te moe. Snap er niets van
Misschien ijzer tekort? Ik heb bij de bevalling 4,5 liter bloedverloren en nu bijna 8 weken pp zijn we erachter gekomen dat ik flinke bloedarmoede en ijzertekort heb

16 uur geleden

Reactie op FantasierijkeKoraalrif789223

Misschien ijzer tekort? Ik heb bij de bevalling 4,5 liter bloedverloren en ...
Had je geen bloedtransfusie of iets? Is wel erg veel 4,5 l… ik had iets meer dan een liter verloren

Reactie op Lovebaby88

Had je geen bloedtransfusie of iets? Is wel erg veel 4,5 l… ik had iets mee ...
Jaa ik heb 2 zakken bloed gekregen maar is helaas niet voldoende geweest.

11 uur geleden

Jaa ik heb 2 zakken bloed gekregen maar is helaas niet voldoende geweest.
Maar je kan geen 4.5L bloed verliezen en maar 2 zakjes bloed krijgen? Een zakje bloed is 220ml. Je hebt 4/5 L bloed in je lichaam.

10 uur geleden

Misschien ijzer tekort? Ik heb bij de bevalling 4,5 liter bloedverloren en ...
Heb je geen ijzertabletten gekregen? Ik heb destijds bij mijn eerste 2,7 l verloren, en kreeg en 2 zakjes bloed, maar ook een hele poos tabletvorm gebruikt

Reactie op jolijn1608

Maar je kan geen 4.5L bloed verliezen en maar 2 zakjes bloed krijgen? Een z ...
Ik ga hier toch zeker geen discussie aan wat wel of niet kan. Je was er niet bij! Dit is wat de artsen en verpleegkundige ons hebben verteld😉

10 uur geleden

Herkenbaar, hier ook moe en hoofdpijn en idd altijd bezig zijn

Reactie op BabyJuni22Zomer

Heb je geen ijzertabletten gekregen? Ik heb destijds bij mijn eerste 2,7 l ...
Er werd verteld dat ik geen ijzertabletten mocht slikken omdat ik net een bloedtransfusie had gekregen

6 uur geleden

Ik voel me compleet burned out, 9 weken pp. De wereld gaat te snel voor mijn brein, dat alles wat er gebeurt en is gebeurd niet kan verwerken met chronisch slaapgebrek.

5 uur geleden

Er werd verteld dat ik geen ijzertabletten mocht slikken omdat ik net een b ...
Oh gek zeg. Ik moest toen en en. Direct na de transfusie moest ik tabletten nemen.