30 Reacties

vorige maand

Hi! Ik ben Sanne, eind november een miskraam gehad en weer begonnen met zwanger worden. Nog geen uitgerekende datum, hoop deze maand een positieve test te krijgen 😊 Ben nu 7 jaar samen met mijn vriend ❤️

vorige maand

Hai! Vandaag positief getest met 12 dpo, vorige week hele erge innestelingspijn gehad, dus toen dacht ik dat het raak was. Vervolgens vandaag veel kramp gehad dus dacht dat ik ongesteld zou worden en de moed dus al opgegeven maar dus toch! Wel wat gereserveerd na mijn miskraam van een half jaar geleden dus denk dat ik pas echt heel blij ben als de eerste echo goed is! Uitgerekende datum is 7 nov en ik ben nu 2,5 jaar dan met mijn partner. Dit word ons eerste kindje, hopelijk blijft deze keer alles goed gaan 🫶🏻

Reactie op SanneBikker

Hi! Ik ben Sanne, eind november een miskraam gehad en weer begonnen met zwa ...
Wat toevallig! Ik heet ook Sanne, ook november een miskraam gehad en hoop ook enorm deze maand een positieve test te krijgen ❤️ & ook 7 jaar samen met mijn vriend

4 weken geleden

Reactie op BriljanteHart465910

Wat toevallig! Ik heet ook Sanne, ook november een miskraam gehad en hoop o ...
Dat is wel heel toevallig!! Ik hoop met je mee 🤞🏻

3 weken geleden

Hallo ! Moeder van zoontje 3 jaar. In december helaas miskraam gehad ( poging 14 voor 2e kindje) 8 februari positieve ovulatietest in mn handen gehad & . Vanochtend 4 dagen voor nod test gedaan en we zien beide een streepje. We hopen dat dit wondertje door mag gaan 🙏🏻🍀❤️ Symptomen momenteel: erg moe, veel hunger, af en toe duizelig en gevoelig borsten beginnen op te spelen 🤭 https://we.tl/t-coZLH3g8jb?utm_campaign=TRN_TDL_12&utm_source=sendgrid&utm_medium=email&trk=TRN_TDL_12

3 weken geleden

Reactie op FlubbyDubbyx

Hallo ! Moeder van zoontje 3 jaar. In december helaas miskraam gehad ( pog ...
Gefeliciteerd!

3 weken geleden

Hoi allen, Zwanger van mijn derde kindje en ik heb sinds gisteren positieve testen. Tegen de uitgerekende tijd aan ben ik 38 jaar. Onwerkelijk allemaal. Symptomen: lage rugpijn, pijn in mijn ogen, vooral veel hoofdpijn en geen eetlust. Gefeliciteerd allemaal!

3 weken geleden

Hey hey, mijn naam blijft nog even geheim hihi. Maar ik ben 25 jaar en inmiddels al bijna 6,5 jaar samen met mijn man en nu bijna een half jaar getrouwd. We hebben nog geen kindjes maar zijn wel sinds vorig jaar juni bezig om zwanger te raken. En dat is gelukt hihi, 2 dagen geleden kreeg ik een positieve test. Ze vermoeden dat ik dan nu zo’n 3 weken en 3 dagen zwanger ben, en dan zou ik uitgerekend zijn op 3 november. Mijn man en ik vinden het nog super spannend en vooral nog zo onwerkelijk. We kunnen niet wachten tot de 1e echo en hopen dat alles goed gaat❤️

3 weken geleden

Hoi allemaal, Ik ben mama van vajèn en ben nu ongeveer 3 weken zwanger van ons 2e kindje. Zoals nu berekend is mijn uitgerekende datum 2 november. Ik ben komende zomer 14 jaar samen met mijn man en 5 jaar getrouwd. Wij hebben een dochter van 2 (ze wordt in mei 3) Leuk om van iedereen de verhalen te lezen.

3 weken geleden

hey hey, ik ben Nijntje ik ben 19 jaar en ben net verloofd met met partner. ik ben 20 juli 2024 bevallen van mijn eerste kindje (James Johnny nu 7 maanden oud) van mijn ex man. hij behandelde mij afschuwelijk en is er 5 weken na de bevalling vandoor gegaan. nu de liefste verloofde die ik me kan voorstellen en dus ook intens gelukkig met onze positieve test. ik heb woensdag 19 maart getest en de test gaf toen 1/2 weken aan(dus 3/4 weken zwanger)

3 weken geleden

Hoi allemaal, M'n naam laat ik nog eventjes geheim. Maar afgelopen juni getrouwd met m'n man. We zijn 1.5 jaar bezig voor ons eerste kindje. Waar we net een gesprek gepland hebben met een gynaecoloog om te kijken wat er misgaat, is het ineens raak! Ik heb geen eetlust en ben regelmatig misselijk en last van winderigheid. Ik denk dat ik zo rond 2 november zit als het allemaal goed mag gaan. Mijn cyclus is namelijk onregelmatig. Ik ben helemaal in shock momenteel en kan niet wachten op de eerste echo!

3 weken geleden

Hi allemaal, ik blijf ook nog even anoniem. Afwachtend van onze intake vruchtbaarheid voor 1e kindje een positieve test. Door pcos geen duidelijke eerste menstruatiedag. Lijkt 3/4 weken nu, spannend!! Wij zijn 3 jaar samen!

3 weken geleden

Hi! Ik ben Carmen en ben inmiddels 1,5 jaar getrouwd en 8,5 jaar samen met mijn man. Op 15-12-2024 ben ik bevallen van ons sterrenkindje Lya 💓⭐️, zij is met 22+4 weken geboren. Inmiddels ben ik 4 weken zwanger en vind ik het best spannend

3 weken geleden

Hi meiden! Ik ben Naomi en wij zijn inmiddels 3,5 jaar getrouwd en 1,5 jaar bezig met onze kinderwens. Ging niet allemaal even soepel, want dit was inmiddels de 3e ronde met injecties om ovulatie op te wekken (ik heb PCOS). Als ik de berekening mag geloven ben ik 4 november uitgerekend! Mocht het ons gegund zijn (wetende dat het niet vanzelf gaat bij ons) zouden we super graag nog een 2e willen hierna. Maar laten we maar eerst gaan proeven het ouderschap! 🥰

2 weken geleden

Hoi allemaal! Ik ben Charlotte en heb gister ontdekt dat ik zwanger ben van een tweede kindje! Natuurlijk zijn mijn vriend en ik hier heel blij mee, maar we durven nog niet te veel vooruit te denken. Ik heb in totaal 4 miskramen gehad en recent te horen gekregen dat er mogelijk sprake is van een bloedstollingsziekte die deze miskramen heeft veroorzaakt. Vandaag begonnen met medicatie om hopelijk de kans op een miskraam te verkleinen! 🍀🤞🏼 Al met al worden het weer héél spannende weken! Iedereen hier gefeliciteerd! Hopelijk mogen we in het najaar allemaal mooie babies verwelkomen! 🥰

2 weken geleden

Hoi allemaal! Ik ben P., 25 jaar en vanmorgen een positieve test in handen.. Het is mijn eerste zwangerschap. Ik ben samen met mijn vriend, hij is 30 jaar. Ik vind het mega spannend allemaal en voel me gezegend, het is gelukt na drie rondes. Ik heb getest omdat ik veel last heb van hartkloppingen. Ik ben helemaal ondersteboven haha.. leuk om een beetje kennis te maken!

2 weken geleden

Hallo allemaal, ik ben Miranda en had vanmorgen een positieve test in mn hand van ons eerste kindje. Ik mag echt van geluk spreken dat ik na 3 maanden al zwanger ben. Ik ben uitgerekend op 4 november.

2 weken geleden

Hi! Wat een gezellig topic in deze groep 😃 Ik ben er net achter dat ik zwanger ben van mijn derde kindje. Ik heb er al een van 3,5 en een van 10 maanden. De zwangerschap was nogal slikken aangezien ik de morning after pill heb geslikt na een ongelukje. Ik ben getrouwd en een derde is ontzettend welkom ook al dacht ik nog even te wachten. Nu hebben we het inmiddels laten bezinken en heb ik er eigenlijk heel veel zin in 😊 Ik heb momenteel vooral last van krampen in mijn buik, dit herken ik ook van mijn vorige zwangerschappen. En veel hoofdpijn. Ik had het niet gedacht maar vind het allemaal weer net zo spannends als de eerste! ✨

2 weken geleden

Ik ben Lisanne en heb vanochtend positief getest. Het is mijn eerste zwangerschap en ik vind het zó spannend, geweldig en onwerkelijk! Ik ga me maandag aanmelden bij de POP-poli omdat ik een angststoornis heb, intake al gehad. Uitgerekende datum is 11 november!

2 weken geleden

Reactie op Lilo931

Ik ben Lisanne en heb vanochtend positief getest. Het is mijn eerste zwange ...
Gefeliciteerd! 🙏 Ik heb ook een angststoornis en was bij de POP-poli om m'n kinderwens te bespreken. Weet jij misschien hoe het nu verder gaat? Had eigenlijk begrepen dat ik gewoon naar een verloskundige moet, maar wel bevallen in 't ziekenhuis vanwege m'n medicijnen.