68 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op irissbb
En de blije doos, met een pot pindakaas 😂😂

Een hoop folders, terwijl die doos volgend mij best groot is.
8 maanden geleden
Reactie op irissbb
Mijn Kruidvat box was ongeveer hetzelfde! Hierbij nog baby park

Nou, zou dr ni speciaal voor rijden maar ga daar kinderwagens testen dus kan dan in me mandje
8 maanden geleden
Het lukt mij niet om de mail van kruidvat te krijgen over het ophalen. Kan alleen een bestaand kind toevoegen maar een datum in de toekomst pakt hij niet. Ik kom op geen enkele manier op de pagina om hem echt aan te vragen. Als ik op ‘babybox aanvragen’ klik kom ik op de pagina waar de gegevens van mijn dochtertje staan. Hoe hebben jullie dit gedaan?
8 maanden geleden
Reactie op rgerri
Het lukt mij niet om de mail van kruidvat te krijgen over het ophalen. Kan ...
Had dit ook! Ik heb even contact gelegd met de klantenservice en toen is het gekoppeld aan mijn account. Toen kon ik de tas bestellen.
8 maanden geleden
Reactie op Joycester
Oooh die lijkt inderdaad best tegen te vallen, toch? Of zaten er wel leuke ...
Ik vond 'm ook heel magertjes. Vooral kortingscodes en heel veel reclame, weinig cadeautjes...
8 maanden geleden
Reactie op rgerri
Kon ik eerst ook niet. Je kan maar 1 babybox per adres bestellen volgens mijn gedurende je leven of dat je account bestaat. Dus heb ff andere klantenkaart gepakt en op een ander adres besteld😂
8 maanden geleden
Reactie op rgerri
Het lukte mij ook niet. Uiteindelijk is het met wel gelukt. Ik ben eerst naar: babyvoordeel - zwanger of net bevallen - babybox aanvragen. Dan zie je je kinderen staan. Maar bovenaan staat "ik wil geen babyvoordeel meer ontvangen" daar heb ik opgedrukt. Toen heb ik in mijn instellingen bij profiel - communicatie voorkeuren het vinkje bij baby voordeelclub aangezet en opgeslagen. Toen daarna weer terug naar baby voordeel - zwanger of net bevallen - babybox aanvragen. Toen kon ik een uitgerekende datum invullen en een uurtje later zat de mail om de box aan te vragen in mijn mail.
8 maanden geleden
Reactie op irissbb
Net die van baby dump opgehaald en die vond ik leuker dan verwacht!
Wat zit daar allemaal in? 😋