68 Reacties

8 maanden geleden

Mijn Kruidvat box was ongeveer hetzelfde! Hierbij nog baby park

8 maanden geleden

En de blije doos, met een pot pindakaas 😂😂

Reactie op irissbb

Een hoop folders, terwijl die doos volgend mij best groot is.

Reactie op irissbb

Mijn Kruidvat box was ongeveer hetzelfde! Hierbij nog baby park
Nou, zou dr ni speciaal voor rijden maar ga daar kinderwagens testen dus kan dan in me mandje

8 maanden geleden

Reactie op ZonovergotenHemellichaam363305

Nou, zou dr ni speciaal voor rijden maar ga daar kinderwagens testen dus ka ...
Zaten ook nog allemaal kortings folders bij mocht je daar je baby kamer kopen maar daar doen wij niks mee haha

8 maanden geleden

Reactie op ZonovergotenHemellichaam363305

Een hoop folders, terwijl die doos volgend mij best groot is.
Ja komt door de pampers die ruimte in beslag nemen. Maar elke verpakking verschilt weer heel erg. De 1 krijgt bijv leuke sokjes ipv een pot pindakaas

8 maanden geleden

Het lukt mij niet om de mail van kruidvat te krijgen over het ophalen. Kan alleen een bestaand kind toevoegen maar een datum in de toekomst pakt hij niet. Ik kom op geen enkele manier op de pagina om hem echt aan te vragen. Als ik op ‘babybox aanvragen’ klik kom ik op de pagina waar de gegevens van mijn dochtertje staan. Hoe hebben jullie dit gedaan?

8 maanden geleden

Reactie op rgerri

Het lukt mij niet om de mail van kruidvat te krijgen over het ophalen. Kan ...
Had ik ook, uiteindelijk kreeg ik een mail van kruidvat om hem aan te vragen omdat ik natuurlijk een account had gemaakt en nog niet gelukt was die doos te bestellen.

8 maanden geleden

Reactie op rgerri

Account voor mijn man aangemaakt 🤣🤣

8 maanden geleden

Reactie op rgerri

Had dit ook! Ik heb even contact gelegd met de klantenservice en toen is het gekoppeld aan mijn account. Toen kon ik de tas bestellen.

8 maanden geleden

Reactie op irissbb

Oooh die lijkt inderdaad best tegen te vallen, toch? Of zaten er wel leuke kortingen in?🙃

8 maanden geleden

Reactie op Joycester

Oooh die lijkt inderdaad best tegen te vallen, toch? Of zaten er wel leuke ...
Ik vond 'm ook heel magertjes. Vooral kortingscodes en heel veel reclame, weinig cadeautjes...

Reactie op rgerri

Kon ik eerst ook niet. Je kan maar 1 babybox per adres bestellen volgens mijn gedurende je leven of dat je account bestaat. Dus heb ff andere klantenkaart gepakt en op een ander adres besteld😂

8 maanden geleden

Reactie op rgerri

Het lukte mij ook niet. Uiteindelijk is het met wel gelukt. Ik ben eerst naar: babyvoordeel - zwanger of net bevallen - babybox aanvragen. Dan zie je je kinderen staan. Maar bovenaan staat "ik wil geen babyvoordeel meer ontvangen" daar heb ik opgedrukt. Toen heb ik in mijn instellingen bij profiel - communicatie voorkeuren het vinkje bij baby voordeelclub aangezet en opgeslagen. Toen daarna weer terug naar baby voordeel - zwanger of net bevallen - babybox aanvragen. Toen kon ik een uitgerekende datum invullen en een uurtje later zat de mail om de box aan te vragen in mijn mail.

8 maanden geleden

Net die van baby dump opgehaald en die vond ik leuker dan verwacht!

8 maanden geleden

Reactie op irissbb

Net die van baby dump opgehaald en die vond ik leuker dan verwacht!
Wat zit daar allemaal in? 😋

8 maanden geleden

Reactie op JesusIsLord

Wat zit daar allemaal in? 😋
Rompertje, sokjes, drink beker voor later, opberg bakjes, lepeltjes en speentje. Dat was het volgens mij!

8 maanden geleden

Vandaag die van babypark opgehaald. Bevat een rompertje, spuugdoekje, speen dingetje, speentje en een flesje. Daarnaast ook een kortingsbon voor als je een compleet kamertje bij hun aanschaft.

8 maanden geleden

Reactie op Lydia01

Vandaag die van babypark opgehaald. Bevat een rompertje, spuugdoekje, spee ...
Geldt dit alleen voor een kamer of ook een kinderwagen ed?

8 maanden geleden

Reactie op rgerri

Geldt dit alleen voor een kamer of ook een kinderwagen ed?
€50 babykamer korting staat erop