9 Reacties

Onze zoon (nu 8 jaar) kwam de eerste keer ook niet door de gehoortest. 2e keer wel, alles was gewoon goed.
Hier na 2 keer niet goed maar de 3de keer ander soort test wel goed… bij de laatste gebruiken ze 3 plakkers en een kapje om het oor. Die was wel goed gegaan

gisteren

Hier ook hetzelfde verhaal, tweede keer was alles goed! Geen zorgen maken komt vast goed :)

gisteren

Hier ook! Beide oortjes niet goed eerste keer, metertje liep helemaal niet op. Tweede test was alles in orde👍🏼
Niet bij mij, maar de baby van een vriendin heeft twee keer nog opnieuw een test moeten krijgen. Was de derde keer dus positief. Waarschijnlijk nog te veel verstopt met vruchtwater ed
Hier ook eerste keer 1 oortje prima en 2e oortje lukte het niet. De 2e keer dat ze kwamen was ook het 2e oortje goed.

gisteren

Tijdens de gehoortest lukte 1 oortje ook niet. Na paar keer proberen was het wel goed. Ze gaven toen aan dat ze het 3x doen in totaal voordat je door wordt gestuurd. Meestal is het een tweede of derde keer gewoon goed en ligt het aan oorsmeer of vruchtwater in het oortje. Mijn verloskundige gaf ook aan dat het zeldzaam is als 1 oor niet functioneert, meestal is het dan allebei. Maar erg vervelend. Ik vond het al erg naar dat het zolang duurde tot het lukte. Ik zag het metertje en merkte dat het maar niet op liep. Wachten op een volgende test zal al helemaal zenuwslopend zijn.
Hier zijn ze ook voor 2 van onze 3 dochters 2 keer langs moeten komen. Gebeurd echt heel vaak hoor!

18 uur geleden

Hier slaagde ze de eerste keer met beide oren niet. Bij de geboorte had ze heel veel wit Vernix op zich en we vermoedden dat dat ook in haar oor zat. De tweede keer slaagde maar één oortje, toen was ze heel verkouden. Wat leek te helpen was een beetje neusspray geven! Komende week de derde test, in de hoop dat het tweede oortje dan ook slaagt!