8 Reacties
10 uur geleden
OMG ik ook ben hier zo bang voor en ik heb ook dat de ene borst groter is dan de ander.. ook als m’n baby heeft gedronken. Ik lees mee
10 uur geleden
Reactie op RustgevendeKikker293584
OMG ik ook ben hier zo bang voor en ik heb ook dat de ene borst groter is d ...
Jaa ik merk dus ook verschil in grote terwijl mijn borsten eerst precies dezelfde grote hadden (vorig jaar een borstvergroting gehad)
9 uur geleden
Ze zeggen dat het niet uitmaakt of je bv geeft of niet. Bij de een gaat het wel iets meer hangen na de zwangerschap en bij een ander weer niet. Dit heeft met de hormonen te maken en gewichtstoename.
Maar bij bv zitten je borsten voller door de melkkliertjes en slapper na de voeding.
8 uur geleden
Hier al twee keer borstvoeding gegeven maar kan niet zeggen dat ze meer hangen. Het verschil in grote is wel erger geworden en valt nu na de bevalling wel wat meer op. Maar ik denk altijd maar zo zelf zie ik het niet zo als ik kleding aan heb en m’n man moet het er maar mee doen. Komt ook door zijn kinderen 😂🤭
8 uur geleden
Ik was hier van tevoren ook bang voor, maar ik heb dit niet ervaren! Ik heb bij mijn oudste (nu 3,5) 2 jaar borstvoeding gegeven. Toen merkte ik wel dat mijn borsten meer hingen als ze leeggedronken/gekolfd waren. Maar na het stoppen met borstvoeding geven is het weer helemaal bijgetrokken. Wel bleef mijn cupmaat groter (E ipv D)