16 Reacties

8 maanden geleden

Hartklopping was 158 en ik krijg een jongentje !💙

8 maanden geleden

150!

8 maanden geleden

Reactie op Abigail1999

150!
Weetje al wat het word?

8 maanden geleden

Reactie op GenialeSchildpad930937

Hartklopping was 158 en ik krijg een jongentje !💙
Leukkk ben benieuwdd🫣 hoeveel weken ben je zwanger?

8 maanden geleden

Reactie op Nesi38

Weetje al wat het word?
Nee nog niet! Over 2 weken de geslachtsecho maar we horen het 2 weken daarna op onze gender reveal. Ik ben nu 14+4 trouwens!

8 maanden geleden

Bij mij was het 143 en het is een jongen 🩵

8 maanden geleden

Reactie op Nesi38

Leukkk ben benieuwdd🫣 hoeveel weken ben je zwanger?
Bijna 15 week☺️

8 maanden geleden

Reactie op Abigail1999

Nee nog niet! Over 2 weken de geslachtsecho maar we horen het 2 weken daarn ...
Oee spannend. Ik hoor t ook over 2 weken met geslachtsecho ben erg benieuwd ❤️❤️

8 maanden geleden

Reactie op Novemberbby❤️

Bij mij was het 143 en het is een jongen 🩵
Het is toch anders de ene hartkloppingen is hoger en jongen en sommige laag maar ook n jongen.

8 maanden geleden

150 was de eerste keer en de tweede keer 145 en krijg een zoon. Maar het zegt echt niets gaf mijn verloskundige aan. De eerste keer was de baby zo druk dat de hartslag daarvan ook omhoog ging.

8 maanden geleden

157 en jongetje hier 🩵

8 maanden geleden

Ik heb gisteren een echo gehad bij de gyno 13 weken hartslag was gisteren tussen de 165/168 ze dacht 3 streepjes te zien dat zou duiden op een meisje 🤷🏻‍♀️ ik heb meteen de nipt geprikt de uitslag krijg ik ergens volgende week dan zien we wat het wordt 🤭 Ik woon trouwens in België in Nederland doen ze dit anders dacht ik

8 maanden geleden

Ben 15 weken en 160. Krijg volgende week te horen of het jongen of meisje wordt. Zelf denk ik meisje

8 maanden geleden

Krijg je dat te horen/zien met de 13 weken echo? Zie niks op mijn termijnecho staan, ben ook wel benieuwd! 🤭

8 maanden geleden

Reactie op SB98

Krijg je dat te horen/zien met de 13 weken echo? Zie niks op mijn termijnec ...
Ik heb bepalingsecho gehad bij 14 week en 2dagen

8 maanden geleden

Reactie op Nono-35

Ik heb gisteren een echo gehad bij de gyno 13 weken hartslag was gisteren t ...
Ja bij ons is de nipt test voor de downsyndroom, verschillende afwijkingen. Ik heb niet gehoord wat hierin het geslacht is. Dat zien wij via een echo (binnenkort heb ik de mijne spannend) 🙈