7 Reacties
gisteren
Onze zoon is toevallig ook 7 weken en 5 dagen! En ook een paar mindere dagen gehad. Vandaag sliep hij ook de hele dag terwijl hij normaal heel veel wakker is overdag. Ik dacht dat het door de drukte van de familie kwam gisteren op kerstavond. Sinds een uur of 19:00 is ie weer wat wakkerder en ligt ie nu te kletsen in de co-sleeper. Ben ook heel benieuwd wat de nacht gaat worden!
gisteren
Reactie op EnergiekeCyclaam918640
Onze zoon is toevallig ook 7 weken en 5 dagen! En ook een paar mindere dage ...
Wat leuk, dezelfde datum 馃グ
Heel grappig dat je precies dezelfde dingen merkt. Ik ben heel benieuwd hoe jullie nacht verloopt. Hier net de laatste voeding erin, en lekker in zijn bedje.
gisteren
Hier is ze vandaag 7 weken en gister konden we haar overdag niet wegleggen (vandaag ook niet trouwens) en s avonds was ze rond het eten 4 uur in een diepe slaap terwijl ze dan juist onwijst spookt. Ze was zo rustig dat ik me er wat zorgen om ging maken en blij was dat ze thuis weer van zich liet horen.
Ik vreesde toen ook voor de nacht, maar dat heeft ze uiteindelijk gewoon goed gedaan 馃檹
18 uur geleden
Reactie op DreamyCapricorn
Wat leuk, dezelfde datum 馃グ
Heel grappig dat je precies dezelfde dingen me ...
Wij hadden een heel goede nacht, eigenlijk zoals normaal! Hopelijk jullie ook? Ben ook benieuwd of ie vandaag weer zoveel slaapt (gisteren weer bij familie geweest). Gelukkig vandaag geen plannen en zijn we lekker thuis.
13 uur geleden
Wij hadden een heel goede nacht, eigenlijk zoals normaal! Hopelijk jullie o ...
Wij ook! Hij sliep van 23:30 tot 7:15. Echt heel fijn weer na de gebroken nachten. Wij gaan er vandaag voor de tweede dag op uit, maar we hebben bij de familie aangegeven dat we korter blijven. Ben vooral zelf helemaal moe van alle prikkels 馃槄 Heerlijk dat jullie lekker thuis blijven!
Ben toch benieuwd of dit nou sprong 2 was.
12 uur geleden
Reactie op DreamyCapricorn
Wij ook! Hij sliep van 23:30 tot 7:15. Echt heel fijn weer na de gebroken n ...
Aaaah fijn! Fijne dagen nog voor jullie.
12 uur geleden
Aaaah fijn! Fijne dagen nog voor jullie.
Voor jullie ook馃槉馃巹!